Hij is nog niet helemaal rad (voor zo ver dat gaat op 3 poten ), maar raced weer het hele huis door en is maar weer naar buiten gelaten om zijn pootjes te strekken.
Gelukkig maar.
Neem een kat, dat is goed voor je, verlaagd je bloeddruk en stress enzo . Die hebben Norrit nog niet ontmoet.
Deedee: dressuur ZZ+7, vaardigheid M+17 en prestatie sport-AA *Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik
Vandaag precies een naar geleden is onze Norrit aan gereden. Het heeft wat moeite gekost de eerste maanden maar hij doet het super! Hij is zo blij, dankbaar en onuitstaanbaar zo af en toe
Paar weken geleden ben ik voor zijn jaarlijkse prikjes geweest en de dierenarts was echt super over hem te spreken. Hij is precies geen 6 kilo, zijn broer net wel 6 kilo. Niets te dik, maar gewoon groot en gespierd.
Ik was nog geen minuut van mijn wagen op en ons prinsje had zijn plek weer gevonden. We zijn aan het verbouwen, en je ben een kluskat of niet. Hij helpt echt overal mee, zat laatst ook onder de tegellijm
De rontgenfoto's van vorig jaar. Zo leek het wel mee te vallen
Spoiler:
Maar zo niet
Spoiler:
Deedee: dressuur ZZ+7, vaardigheid M+17 en prestatie sport-AA *Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik
Voor bijzondere (niet paardgerelateerde) replica's en living history spullen. ARRE remaining history Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)