Dieren op Instagram

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:37

Zo leuk om al jullie accounts te zien! Ik ben echt dol op dieren- accounts.

Voor mijn paard heb ik ook al een tijdje een account: @friesianshenna
Nu 14,4 duizend volgers.

future_vet
Berichten: 2610
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:38

Nou ik volg echt niet iedereen terug. De meeste die ik volg zijn beroemde katten die mij niet volgen. Ik volg er 476 en heb 2848 volgers.


Leuke is dat ik dankzij instagram de (half)-zusjes en -broertjes van mijn kat heb gevonden :)


Celine_Famke schreef:
Zo leuk om al jullie accounts te zien! Ik ben echt dol op dieren- accounts.

Voor mijn paard heb ik ook al een tijdje een account: @friesianshenna
Nu 14,4 duizend volgers.


Je hebt behoorlijk wat volgers, maar als ik dan naar je gemiddelde aantal likes kijk dan zit dat rond de 400 ongeveer. Zijn het dan allemaal spam accounts die volgen? Vraag me dat altijd zo af.
Ik zie bij mij veel verschil. Sommige slechts 300 likes maar heb ook foto’s met +1000 likes. Maar ik heb net geen 3k volgers

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:49

future_vet schreef:
Nou ik volg echt niet iedereen terug. De meeste die ik volg zijn beroemde katten die mij niet volgen. Ik volg er 476 en heb 2848 volgers.


Leuke is dat ik dankzij instagram de (half)-zusjes en -broertjes van mijn kat heb gevonden :)


Celine_Famke schreef:
Zo leuk om al jullie accounts te zien! Ik ben echt dol op dieren- accounts.

Voor mijn paard heb ik ook al een tijdje een account: @friesianshenna
Nu 14,4 duizend volgers.


Je hebt behoorlijk wat volgers, maar als ik dan naar je gemiddelde aantal likes kijk dan zit dat rond de 400 ongeveer. Zijn het dan allemaal spam accounts die volgen? Vraag me dat altijd zo af.
Ik zie bij mij veel verschil. Sommige slechts 300 likes maar heb ook foto’s met +1000 likes. Maar ik heb net geen 3k volgers


Eerlijk gezegd vraag ik mij dat zelf ook af soms haha! Maar ik heb dit account al ruim 6 jaar. Dus ik denk dat er sowieso veel volgers tussen zitten die hun account niet meer gebruiken oid. En vorig jaar heb ik mijn vorige paard in laten slapen en ben toen een aantal maanden afwezig geweest. Daarna is het eigenlijk niet meer echt geweest wat het ooit was. Maar het gaat mij gelukkig ook niet echt om het aantal volgers of het aantal likes :D Ik ben dit account toen puur voor mijzelf begonnen, als soort van dagboek van mijn paard. Dan kon ik zelf terug scrollen door de foto’s en vorderingen zien. Uiteindelijk kreeg ik steeds meer volgers die het blijkbaar ook leuk vonden om te zien. Sinds 1,5 jaar merk ik wel dat mensen een stuk minder actief zijn op Instagram. Maar ik ga gewoon door hoor :D Want ik vind het leuk. Dus ik zie wel waar het schip strand!

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:12

Wat leuk! Ik vind de diereninstagram zoveel leuker dan die met mensen :') dat ik ondertussen eigenlijk alleen nog maar via de insta van mijn hond op instagram kijk. Ik heb echt al leuke mensen leren kennen hierdoor en dat is voor mij het leukste aan instagram. Ik vind het net wel leuk van gewoon vrolijke foto’s te kijken, even 5min scrollen en ik ben weer happy ;) .

Ik volg er nu meer dan dat er mensen mij volgen, maar dat is omdat ik niet echt actief of interessant genoeg post denk ik. Verder volg ik dus ook was bekende personen via mijn hond haar account, zodat ik niet meer moet switchen van persoonlijk naar Julia :+

Afbeelding

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:46

Ik ga ook zeker niet meer iedereen terug volgen die mij volgt en met mijn Luna account wil ik ook alleen dieren volgen :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:01

Ik heb er ook eentje voor mijn paarden :) Omdat mijn eigen account een beetje overspoeld werd.

Het is @Belgianclydesdales

Ga jullie ook volgen! Al zie ik een paar namen die ik al ken :D

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:14

gister heb ik een paar volgers gekregen, ik heb ze weer heel snel als volger verwijdert. ik wil geen spam accounts. mensen kunnen mij volgen, is helemaal geen probleem. Maar die Spammers hoef ik niet, ik sorteer dus mooi uit.

mijn account is (een beetje lange Naam, Maar kon geen bedenken :') ) bo_nova_dorete_rats

Ik ga ook zeker niet iedereen volgen, idd ik volg dan ook alleen dieren.

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:19

Ik heb ook een account voor Jack, ik vind foto’s van hem plaatsen leuker dan van mijn eigen privé leven :') Dus die keus was niet zo moeilijk haha. Ik vind het voor mezelf leuk om te zien hoeveel hij is gegroeid en ontwikkeld. Alleen ben ik vaak in mijn eentje op stal en vergeet ik vaak om een foto te maken :+

@gelding.jack

Ik ga de account die hier gepost zijn ook eens opzoeken! Sommige volg ik geloof ik al :)

Hhilde

Berichten: 7436
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 10:26

Ah wat een leuke accounts allemaal! Ik ben een aantal van jullie gaan volgen :D

Mijn poedel heeft zijn eigen account, www.instagram.com/elmothespoo

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:26

Onze hond heeft er ook een. Op het moment niet echt heel fanatiek ermee bezig dus qua volgers blijven we steken.

Zina_thelabrapit is de naam geloof ik

Sanne_zepp

Berichten: 197
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Utrecht

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:01

Ik ga de accounts hier ook opzoeken en volgen! Heb zelf niet eens instagram, maar m’n hond wel hahah. Vind de dieren accounts ook veel leuker om te kijken.

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:32

Zelf ook geen Instagram meer, ik volg alles wat ik wil volgen met @threedogsandcounting, werkt voor mij prima.

Britt_Sisi

Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:52

Ik volg bijna iedereen wel terug, waarom niet :')
Zeker als het dierenaccounts zijn, vind ik alleen maar leuk!

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 21:16

Ik heb ook een account voor mijn hond, @border_collie_skye

Voor mij vooral houvast om te zorgen dat ik eindelijk eens een keer wel foto’s maak van nu hij nog pup is :')

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 21:45


xVelientje

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-05-11
Woonplaats: Noort-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 22:10

Leuk topic! Ik vind dierenaccounts altijd leuk om te volgen :D

Voor mijn hondje heb ik ook een account: @sheltiedaisy. Ik vind het ook vooral voor mezelf leuk, om zo een overzicht te hebben met foto's van mijn hond :)

Miekie74

Berichten: 96
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 22:12

Onze drie naaktkatten zijn te volgen op http://www.instagram.com/silverthesphynx Silver is een herplaatser (die het account nu moet delen met Dylan en Luxor, nog twee herplaatsers) die bij zijn vorige eigenaar meer dan 1500 volgens had op een bepaald moment. Wij blijven rond de honderd zitten. Maar we vertikken het dan ook om hem kleertjes aan te trekken. Dat is leuk voor de volgers misschien, maar de heren hier vinden het alles behalve leuk.

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 22:43


ryukapple

Berichten: 1775
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 23:15

Hier net ook een account gemaakt van mijn kat zoveel gekke filmpjes en foto's die moet ik ergens kwijt :+ mochten jullie willen volgen dit is haar account http://www.instagram.com/suki_de_heks ga jullie accounts ook bekijken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:39


Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:45

Leuk topic, ik volg al best aardig wat bokkers zo te zien :) ben jou ook begonnen te volgen Cayenne! Echt te schattig is Mango <3

Ik heb zelf ook een account voor de paarden: equerna.kelsey met 1600 volgers :D Maar krijg ook heel weinig likes dus of het nou spamvolgers zijn? Maar krijg wel regelmatig likes van Matt Harnacke, daar ben ik dan wel weer trots op

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:01

Ik heb net ook een pagina gemaakt voor mijn 2 eekhoorntjes. Nog veel meer dieren thuis maar een pagina voor deze 2 beestjes leek me wat leuker haha.

Ben alleen zo slecht in namen verzinnen voor ze. Iedereen roept altijd maar Knabbel & Babbel maar het liefst wil ik echt wat origineels :')

Afbeelding

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Dieren op Instagram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:04

Schattig! Ik ben je eerste volger haha, echt superleuk dat je eekhoorns hebt

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:07

Linde99 schreef:
Schattig! Ik ben je eerste volger haha, echt superleuk dat je eekhoorns hebt


Ik zag al een melding voorbij komen haha. Was ook dat m'n schoonzusje een nestje had. Anders hadden ze waarschijnlijk nooit gekomen en was het bij een droompje gebleven.

Maar ze zijn zo enorm schattig en heeel nieuwsgierig. Gisteren sprong er weer een op m'n hoofd, schrokken we allebei van :+

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:57

Anne_vD schreef:
Ik heb net ook een pagina gemaakt voor mijn 2 eekhoorntjes. Nog veel meer dieren thuis maar een pagina voor deze 2 beestjes leek me wat leuker haha.

Ben alleen zo slecht in namen verzinnen voor ze. Iedereen roept altijd maar Knabbel & Babbel maar het liefst wil ik echt wat origineels :')

[ [url=m/jtNhcT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg, wat zijn die schattig!!!