Bozita kattenvoer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lochsong
Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-17

Bozita kattenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 09:48

Onze kat moest op dieet want hij was obees. Heb van allerlei soorten voer geprobeerd (Hills weight reduction, Canagan (graanvrij) en ven tien bij Bozita beland (graanvrij nat voer).

Hij is inmiddels bijna op zijn giede gewicht (volgens dierenarts). Hij is ook veel actiever geworden en can een kat die nooit rauwe vis of vlees wilde, daar is hij nu gek op! We geven hem nu alleen 's ochtends en 's avonds voer (dus niet de hele dag door) en hij krijgt de hoeveelheid gebaseerd op zijn gewicht. Werkt voor hem heel goed!


nafkedemi

Berichten: 1297
Geregistreerd: 31-07-07

Re: Bozita kattenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 10:38

fijn dat het zo goed werkt voor je kat! volgens mij mag reclame maken alleen niet....

lochsong
Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-17

Re: Bozita kattenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 19:22

Oh sorrie,ik bedoel het niet als reclame hoor. Heb zelf niks met Bozita te maken. Is Scandinavisch volgens mij.
Ik heb zelf een receptenwebsite maar dat is voor mensen. Ik ben me er in gaan verdiepen omdat ik denk dat granen bij veel mensen problemen veroorzaken. Toen zag ik dus dat die ook in veel kattenvoer zitten en toen kwam ik info tegen dat katten daardoor te dik kunnen worden en zelfs diabetes kunnen krijgen. Onze kat zat daartegenaan. Als je kattenvoer voor katten met diabetes googled kom je bij Bozita, dierenarts bevestigde dat, dus vandaar.

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Bozita kattenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:22

Bozita komt vanuit hier ja! fijn dat het zo goed gaat met je kat nu +:)+

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Furst, marte_kandia en 128 bezoekers