Huismerk caviavoer

Moderators: MirandaT, Ods, Warboel, Muiz, Essie73

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 11:26

Denk nog even na als je het zelf wilt betalen. Mijn moeder zei dat mijn 5 cavias duurder waren in onderhoud en voer dan haar 3 grote honden.
En wij voerden Kasper en later Discus met om de dag een vitamine C tablet en 2x daags verse groenten en natuurlijk hooi. En ze worden natuurlijk altijd ziek op zaterdagavond (weekendtarief) maar goed je hebt het er voor over! (En nee dit kwam niet door het voer, ik had er 1 met een aangeboren luchtwegafwijking)

Maks :+:

F_inley

Re: Huismerk caviavoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 11:36

Sommige doen wel een beetje overdreven ik voer 1/2 x pw selective voer doe vrij lang met drie kilo op drie cavia's . En verder twee x pd groente kijk altijd wat er in de aanbieding is. Verder hebben ze onbeperkt hooi en als je dit bij de welkoop koopt ben je helemaal niet duur uit. Ze zijn inmiddels 1,5 jaar oud en super gezond en levendig.

Finley mijn Kleine spierbundel <3
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+3 vaardigheid L+10 M+6
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:27

Wat vind je precies overdreven?
Ik heb hier nu ook een knager zitten, geen cavia maar een gerbil (veel kleiner) die niet meer zonder medicatie en een aangepast dieet kan. Kost mij ook +- een euro per dag extra bovenop wat hij normaal zou kosten, dat komt dus ook neer op 30 euro extra kosten in de maand om hem gezond en pijnvrij te houden. Dit diertje heeft in zijn leven inmiddels ook al een paar honderd euro gekost aan dierenartskosten, medicatie en speciaal voer. En die heeft niet eens een cavia formaat :D
Voor hetzelfde geld maak je zo'n medische tegenvaller nooit mee met je huisdieren natuurlijk, maar het kán gebeuren

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

MirandaTJarig
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Re: Huismerk caviavoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 06:36

[o] Tel je mee af tot Kerst? De Bokt adventskalender [o]

No one stays the same, You know what goes up must come down.
Change is a thing you can count on, I feel so much younger now.

✘✘