Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 09:27

KM_Ris schreef:
Ik vroeg me ook af of ze ondertussen in Nederland is?

TS heeft afgelopen dagen wel in andere topics gereageerd.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 09:41

daantjuhhh schreef:
KM_Ris schreef:
Ik vroeg me ook af of ze ondertussen in Nederland is?

TS heeft afgelopen dagen wel in andere topics gereageerd.


De vriendin zou het weekend vliegen, dus we kunnen aannemen dat die in ieder geval in Nederland is, dat was het hele probleem niet.
Dat TS niet meer reageert vind ik jammer, maar niet heel raar na alle discussies hier in het topic..

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 09:53

Dat snap ik heel goed.
Maar volgens mij is het topic na het ingrijpen van de mods oprecht en eerlijk verlopen.

Het zou wel netjes zijn om even de moeite te nemen voor de mensen die meeleven. Hun best hebben gedaan met tips te geven een kleine update te geven.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 10:08

Ik vind het ook wel zo netjes om een update te geven.
Er zijn mensen die gedoneerd hebben en proberen om te helpen en om ze op deze manier af te schepen vind ik heel onfatsoenlijk en not done.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 10:29

Hopen maar dat alles goed is gegaan! Is niet niks een hoogzwangere vriendin opvangen en een veilig onderkomen zoeken voor in de toekomst.

Anoniem

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 10:59

Niemand kan in TS haar leven op dit moment kijken toch?? Misschien is ze wel continu bij haar vriendin, dat mensen dan gaan opzoeken of ze nog actief is geweest vind ik een beetje raar maar dat is mijn mening. Ze heeft alles gezegd waar ze mee bezig waren, misschien loopt het allemaal nog en is er gewoon nog geen nieuws. Daarnaast is doneren altijd nog eigen keuze, ik vind het een beetje lelijk om achteraf te zeggen ja maar ik heb gedoneerd dus ik verwacht een update.

cursebreaker

Berichten: 11403
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:06

Ik vind het ook erg jammer dat er geen update meer gegeven wordt - en dat heeft niks te maken met het feit of je wel/niet geoneerd hebt Annet_Dottie. Ze is in andere topics wel actief geweest, dus dan hoop je toch ook op een reactie hier?

Genoeg mensen wat wel oprecht meegeleeft en gedacht hebben om TS en haar vriendin te helpen namelijk.

Ik hoop in ieder geval dat alles goed gegaan is en er ook een oplossing is gevonden omtrent de hond.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:22

Ik begrijp het wel. Je wilt toch weten waar je centjes heen zijn.
Ik hoop dat ze veilig in Nederland is en dat ze de Australische politie heeft ingeschakeld voor deze creep

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:27

Of jullie stoppen even met speculeren totdat de ts al dan niet reageert, nu denk ik steeds dat er nieuws is. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 12:25

HelmerG schreef:
Ik vind het ook erg jammer dat er geen update meer gegeven wordt - en dat heeft niks te maken met het feit of je wel/niet geoneerd hebt Annet_Dottie. Ze is in andere topics wel actief geweest, dus dan hoop je toch ook op een reactie hier?

Genoeg mensen wat wel oprecht meegeleeft en gedacht hebben om TS en haar vriendin te helpen namelijk.

Ik hoop in ieder geval dat alles goed gegaan is en er ook een oplossing is gevonden omtrent de hond.


Dat gaat mij toch net zo? De enige reden dat ik dit topic nog volg is omdat ik mee leef en hoop dat alles goed komt, maar de vriendin waar het om gaat is net terug in Nederland, en zoals ik al zei ze heeft constant updates gegeven, misschien loopt dat nu gewoon en is er dus geen nieuws.
Wij zeggen altijd geen nieuws is goed nieuws.

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 12:34

Geen nieuws kan ook een update zijn.

Niemand verwacht een A4 formaat brief aan update.
Al zou TS bijv zeggen:

Ze is veilig in NL aangekomen. Verder nog geen nieuws.
Dat is ook een update.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 13:47

Ze is sinds donderdag veilig in Nederland.
Iedereen die gedoneerd heeft wordt sowieso op de hoogte gehouden over de hond.
Verder heb ik bewust niet meer in dit topic gereageerd vanwege de vervelende reacties (ook via pb) en zal dit het laatste zijn wat ik er over meld.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Otti1977

Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 14:09

Stille meelezer hiero. Fijn dat ze veilig geland is. Jammer dat je niet meer een update gaat geven. Ik begrijp het wel maar wel heel jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:26

Ethelate schreef:
Ze is sinds donderdag veilig in Nederland.
Iedereen die gedoneerd heeft wordt sowieso op de hoogte gehouden over de hond.
Verder heb ik bewust niet meer in dit topic gereageerd vanwege de vervelende reacties (ook via pb) en zal dit het laatste zijn wat ik er over meld.


Fijn om te horen dat ze veilig aangekomen is. En volledig begrijpelijk dat je verder geen behoefte meer hebt aan dit topic. Achterbaks ook dat men via pb je ook nog gaat lastig vallen, iets waar modjes helaas niks aan/mee kunnen doen. Zo zonde. Je bent een goed mens TS dat wil ik wel even zeggen, ik hoop dat het allemaal goed komt! :)

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:28

Goed dat zij goed is aangekome.

Spijtig dat enkel diegene die gedoneerd hebben iets horen hoe het met de hond gaat. Daar ging dut topic toch over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:38

dromertje2 schreef:
Goed dat zij goed is aangekome.

Spijtig dat enkel diegene die gedoneerd hebben iets horen hoe het met de hond gaat. Daar ging dut topic toch over.


Ik weet niet of je mee gekregen hebt hoeveel discussies hier gaande waren over de hond naar Nederland halen? O.a dat de hond beter in Australië kon blijven en daar geadopteerd kon worden, dat het genoemde bedrag bij de donaties veel te hoog was en belachelijk. Hoe men wist of het geld wel goed terecht zou komen, en nu blijkt dus ook nog via pb. Al gaat het topic er over, er is een grens hoor. Ik geef haar groot gelijk. Daarnaast is er op bokt nog nooit iets verplicht geweest als je een topic aan maakt waarin je tips vraagt dat je moet blijven updaten :x

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:42

nee, dat is waar maar het geeft bij mij een wrange nasmaak dat enkel wie geld gegeven heeft, een up date krijgen.
Er zijn heel goede tips gegeven van mensen die misschien niet gedoneerd hebben. Maar ja spijtig, je hebt geen geld gegeven, dus krijg je ook geen up date.

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:25

Moderatoropmerking:
Hou er rekening mee dat ts niet verplicht is om verdere updates te geven. Indien.ze dat wil zal ze dat wel zelf doen.
De vriendin is ondertussen veilig, dus hierop hoeft nu verder niet meer ingegaan te worden.
Ook hoeft er niet gediscussieerd worden over het feit dat enkel doneurs een update krijgen en de rest niet.Daar is bokt en dit topic niet voor bedoeld.
Graag dit dan ook laten rusten.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:08

Jammer dat het zo gelopen is, ik wil je vriendin veel sterkte wensen en ik hoop dat haar hond naar hier kan komen. Verder vind ik het super lief van je dat je er zo voor haar bent ! +:)+


bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 10:51

Heel bizar toch? vrouw is overgekomen (als dat allemaal al waarheid was/is), plots link weg uit onderschrift en zullen enkel mensen die gedoneerd hebben een update krijgen. (de echtheid ervan?)

Dit topic ging toch juist enkel over de hond, los van het geld inzamelen?! (of mis ik nu de bal)

Ruikt eerder naar Crowdfunding for own purposes (wat overigens geheel wettelijk is en geen controle op gedaan wordt), en dat proberen over de kap van een hond en met een publiek dat daar gevoelig aan is.
Dat bokt hier zowieso een platform aan gegeven heeft...

Ik mag hopen dat er niet teveel mensen naief geld gestort hebben.

Noem me maar sceptisch of whatever, maar gezond verstand en ratio doen hier toch wel wat alarmbellen afgaan.

Maar hey ieder zijn mening zullen we maar denken ;-)

L'embarras du choix

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 11:22

Precies! Er werden wat kritischere vrageb gesteld. Bleef gewoon netjes en opeens is alles weg en geen updates meer. Ik had er al een beetje raar gevoel bij maar nu helemaal.

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 11:24

Ze reageert, als je op een normale manier iets vraagt, gewoon via PB hoor. En daar hoef je echt niet perse voor gedoneerd te hebben.

We saw brilliance when the world was asleep

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 12:38

_Aurora_ schreef:
Precies! Er werden wat kritischere vrageb gesteld. Bleef gewoon netjes en opeens is alles weg en geen updates meer. Ik had er al een beetje raar gevoel bij maar nu helemaal.

Helaas bleef het niet netjes, zeker niet via PB.
Alles werd in twijfel getrokken, alles wat ik zei werd verdraaid, werd voor leugenaar uitgemaakt enz.
Daarom ga ik hier niks meer over toelichten over de situatie. Het is al ernstig genoeg.

Dit topic was bedoeld voor tips hoe de hond hier heen te krijgen, en daar hebben we zeker wat aan gehad.
Er lopen nu diverse offerte trajecten, maar belangrijkste waren de tips voor risico's voor het vliegen.
Dit wordt nu verder uitgezocht.
Voor iedereen die normaal heeft gereageerd in dit topic & via pb kan ik ter zijner tijd de update doorsturen via pb.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Koper

Berichten: 30233
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 13:08

bulck schreef:
Heel bizar toch? vrouw is overgekomen (als dat allemaal al waarheid was/is), plots link weg uit onderschrift en zullen enkel mensen die gedoneerd hebben een update krijgen. (de echtheid ervan?)

Dit topic ging toch juist enkel over de hond, los van het geld inzamelen?! (of mis ik nu de bal)

Ruikt eerder naar Crowdfunding for own purposes (wat overigens geheel wettelijk is en geen controle op gedaan wordt), en dat proberen over de kap van een hond en met een publiek dat daar gevoelig aan is.
Dat bokt hier zowieso een platform aan gegeven heeft...

Ik mag hopen dat er niet teveel mensen naief geld gestort hebben.

Noem me maar sceptisch of whatever, maar gezond verstand en ratio doen hier toch wel wat alarmbellen afgaan.

Maar hey ieder zijn mening zullen we maar denken ;-)

Wauw... door wat voor raar beest ben jij gebeten? Echt ongelooflijk dat je zoiets DURFT te plaatsen. Niet alleen negeer je daarmee diverse moderatoropmerkingen. Ik heb er dan ook op getemd. Maar als jij iedereen zo het nadeel van de twijfel geeft, wat zul je dan een ruk leven hebben :(:)

TS ik lees en leef al vanaf het begin mee. Super wat je voor je vriendin doet! Ik hoop dat het goed met haar gaat en dat jij en haar andere vrienden en haar familie haar kunnen helpen. Fijn dat er nu wat opties zijn om het hondje ook over te vliegen, ik hoop dat het gaat lukken en dat ze volgende maand weer samen zijn. Succes daar +:)+

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Anoniem

Re: Wie weet hoe? Vriendin & hond moeten Australië uitvluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:13

In overleg is besloten om hier een slotje op te plaatsen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, greendragon, IASCrawler, karlli, wildwestwill en 106 bezoekers