Komt er dan toch een hondje?!?!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jilletje

Berichten: 8168
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:35

Veel plezier met jullie hondje!!
Ik hoop wel van harte dat de thuis situatie nu wel stabiel genoeg voor jou is ;)


capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:39

Wat leuk dat jullie een leuke hond hebben gevonden. Zal een lekker drukke beestenbende worden :D

Ik moest alleen de opmerking over gelukkig geen vechthondtype 2x lezen

KarmaChansy

Berichten: 6925
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:51

Vind het een heel leuk hondje en veel plezier met hem :)

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 16:52

Cayenne schreef:
Hoe weten ze dat het een Noorse Lundhund kruising is als hij gewoon op straat gevonden is?



Hij lijkt er heel erg op en heeft ook het gedrag van een lundhund. En de eigenaar heeft zich uiteindelijk gemeld en hem toen afgestaan.


@Jilletje Het gaat echt een heel stuk beter :j Het is nooit meer voorgekomen en zal ook nooit meer gebeuren :j

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

Jilletje

Berichten: 8168
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:58

Goed om te horen!!! :D

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 17:17

Veel plezier met de hond. Hij heeft een expressief koppie.Krijgen we nog berichten over hoe het verder gaat?

dierenfan
Berichten: 9564
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 17:57

Leuk hondje veel plezier met hem!!
Vind hem veel meer een mopshond x beagle (noemt met puggle) dan lundEhund kruising wat idd vrijwel onmogelijk is ;)

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 18:06

Wat een leukerd!
Veel plezier met hem!

                                                                              alles is liefde

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 18:33

Bedankt voor alle leuke berichten :D

Natuurlijk laat ik weten hoe het verder gaat met hem!

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

meisje_

Berichten: 2527
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 18:59

Super leuk! Veel plezier met hem.

Hoe gaat het met de kat??

SweetVanille
Berichten: 1765
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 19:06

Zie het ras er zeker wel in hoor! De bouw, staart, kleur.. Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot! :D

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 19:38

Wat een leukerd! Veel plezier samen <3

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 21:04

Bedankt allemaal <3

Met de katten gaat het best, Onze grote coon is er dapper en durft de woonkamer in, brittentut is banger maar zit nu ook in de woonkamer en reageert eigenlijk helemaal niet op hem.

Helaas doet Rambo dat wel, Die gaat regelmatig flink te keer tegen de katten maar mn vriend corrigeert hem dan direct en het gaat al wat beter.

Tis nog vroeg maar denk dat het wel goed gaat komen :j

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 21:10

SweetVanille schreef:
Zie het ras er zeker wel in hoor! De bouw, staart, kleur.. Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot! :D



Ook qua gedrag is hij erg lund achtig, Meneer is best koppig en blaft zodra de katten wat anders doen, Ook is hij nu al erg blij en vrolijk als ik bvb van de wc af kom dan word ik al uitgebreid begroet en hij zoekt nu al aandacht bij ons <3

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-18 14:28

Rambo is nu 24 uur bij ons en ik kan oprecht zeggen dat het goed gaat!
Hij is al een heel stuk rustiger en reageert al bijna niet meer op de katten, Ook het wandelen gaat al een heel stuk beter!

Gister raakte hij echt nog helemaal in paniek als hij een andere hond zag en nu blaft hij alleen nog maar een beetje en loopt vervolgens gewoon verder.

Blaffen in huis doet hij eigenlijk ook helemaal niet, Ja heel af en toe maar hij is dan snel te stoppen.

Al met al nu al een geweldig en zeer bijzonder hondje wat zich nu al aan ons gaat hechten <3


Afbeelding


Afbeelding

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Komt er dan toch een hondje?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 16:24

Gezellige foto's. Je boft ook maar met een vriend die een hond in huis wil.Dat is best bijzonder,ik ken zat mannen die het huis absoluut niet met dieren willen delen.

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-18 17:19

anjali schreef:
Gezellige foto's. Je boft ook maar met een vriend die een hond in huis wil.Dat is best bijzonder,ik ken zat mannen die het huis absoluut niet met dieren willen delen.



Eh het is juist andersom _O- Ben zelf eigenlijk geen hondenmens en hou meer van katten, En daar hebben we er dus ook 2 van.
Maar mn vriend bleef zeggen dat hij een hond wou, Voor de grap op de site van asiel Alkmaar gekeken en daar stond Rambo en soms heb je dat je het meteen weet van dit is hem, dit dier past helemaal bij mij en dat klopte dus ook <3

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 13 bezoekers