Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 06:12

Enorm balen!! Wij voeren happy dog wat in Duitsland stukken goedkoper is dan in NL.

Daarom altijd in Duitsland bestellen bij zooplus wat vervolgens gewoon vanuit de NL vestiging naar ons kwam haha. Maarrrr kreeg net mail dat zooplus stopt met verzenden vanuit Duitsland naar NL.

Flink balen want scheelt mij ruim 20 euro voer kosten p maand!

Dusss helppp wie weet andere betrouwbare duitse webshop die naar NL verzend en happy dog verkoopt? Zelf er om rijden naar daar is geen optie ;)


JoukjeV

Berichten: 334
Geregistreerd: 12-02-09
Woonplaats: een prachtig plekje

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 06:17


Tink net oan juster, der feroarest neat mear oan. Hjoed moat it heve, want doe kinst noch neat mei moarn! (denk niet aan gister, want daar verander je niks meer aan, vandaag moet het gebeuren, want je kunt nog niks met morgen)

De bonte droom is over - Bedankt lieve Bas

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 06:25

Ik lees er niks over op de website? Ik bestel ook altijd bij Zooplus.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 06:28

Wat bedoel je precies? Ik bestel de laatste tijd dieetvoer voor onze kat via de Nederlandse website, maar dat wordt ook vanuit Duitsland verstuurd. Ik zie alleen niets op de website staan en heb ook geen e-mail ontvangen (en dat terwijl ik haast word doodgegooid met e-mails van Zooplus).

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 06:29

Bestellen jullie op de Duitse website van Zooplus dan? Want via de Nederlandse website versturen ze ook gewoon, en die hebben voor zover ik weet ook gewoon een magazijn in NL...

van hun eigen website:
"Ons hoofdkantoor (postadres):
zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 München
Duitsland

Ons magazijn en retourencentrum:
zooplus AG
Ledeboerstraat 46-48
5048 AD Tilburg
Nederland"

roekes

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 06:38

Vreemd ik heb deze mail niet gehad en bestel daar al jaren

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

wilma84
Berichten: 400
Geregistreerd: 18-04-08

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 06:50

Net geprobeerd en bij mij geven ze ook aan dat ze niet naar mijn (nederlandse) adres verzenden. Zooplus in Duitsland is stukken goedkoper dan de Nederlandse website. Vorig jaar introduceerden ze al ineens verzendkosten naar het buitenland, terwijl het gewoon vanuit Tilburg verstuurd werd. En nu willen ze de Duitse connectie kennelijk helemaal afsluiten. Scheelt mij echt tientallen euro's per bestelling!

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 07:08

Skippy01 schreef:
Bestellen jullie op de Duitse website van Zooplus dan? Want via de Nederlandse website versturen ze ook gewoon, en die hebben voor zover ik weet ook gewoon een magazijn in NL...


Ja, uiteraard! Via Duitsland is veel goedkoper, ook goedkoper dan bitiba.

Jeetje, wat verschrikkelijk balen dat ze ermee stoppen :( .

koeien op de weg...

Mona81

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-05-12
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 07:10

Klopt, ik heb ook de mail gehad. Jammer, scheelt een hoop geld

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 08:29

Kreeg de mail idd toen ik het proberrde

fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:32

Ik heb de mail ook gehad!

Bestelde altijd via zooplus.de omdat het goedkoper was zelfs inclusief verzendkosten.
Heb gelukkig wel een vriendin wonen in Duitsland waar ik het kan laten bezorgen. Dus a ik visite en bestelling ophalen maar combineren.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:32

En het rare is dat als je besteld het gewoon via duitsland komt.Ik deed ook altijd op de Duitse site bestellen scheelt gewoon 10 euro of zo per zak.Maar meer mensen zullen het ontdekt hebben vrees ik en hun winst zal dan lager zijn.

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:44

Ik bestelde ook inderdaad via zooplus.de omdat het vaak goedkoper was dan de NL versie. Balen

tengeltje11
Berichten: 7075
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:48

Hier al gestopt met in Duitsland te bestellen sinds de verzendkosten.....
Zonde....

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:56

Is ook logisch dat je in je eigen land moet bestellen, daar zijn de prijzen op aangepast. Maar ik heb makkelijk praten, ik bestel gewoon in Duitsland, en fijn dat de prijzen hier lager zijn want mijn schatjes van katjes krijgen ook duur voer via zooplus.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 09:52

tengeltje11 schreef:
Hier al gestopt met in Duitsland te bestellen sinds de verzendkosten.....
Zonde....


Ik spaarde het op zodat ik een grote bestelling had, dan scheelde het alsnog tientallen euro's (dus ondanks de verzendkosten, die ik wel jammer vond natuurlijk).

koeien op de weg...

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 10:46

GDG schreef:
tengeltje11 schreef:
Hier al gestopt met in Duitsland te bestellen sinds de verzendkosten.....
Zonde....


Ik spaarde het op zodat ik een grote bestelling had, dan scheelde het alsnog tientallen euro's (dus ondanks de verzendkosten, die ik wel jammer vond natuurlijk).


Zelfs maandelijks bestellen (60 kg voer) was hier met verzendkosten al vele euro's goedkoper dan in NL bestellen

Anoniem

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:14

Oh goed dit te weten. Vrees dat het voor België dan ook wel zo zal zijn. Schoonouders bestellen er altijd speciaal voeder voor de hond. Doet hem ook €20 per zak.

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:13

Oh dat wist ik niet. Ik bestel gewoon via de .nl

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 14:37

Ik bestel bepaalde spullen via de Ierse site, omdat ze in Nederland niet meer te verkrijgen zijn. Hou dan ook het aanbod gelijk zou ik zo zeggen...

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 14:51

Ik heb de mail ook niet gehad, maar das wel balen.
Ik had met die persoonlijke korting via Duitsland 8% terwijl ik bij de Nederlandse maar 5% aangeboden kreeg toen.
Ben benieuwd hoe of ze dat dan gaan doen.
Het is zeker heel erg jammer.

Groetjes Monique.

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 16:13

DeMolenhoek schreef:
Oh goed dit te weten. Vrees dat het voor België dan ook wel zo zal zijn. Schoonouders bestellen er altijd speciaal voeder voor de hond. Doet hem ook €20 per zak.


Nee geldt voor NL en Frankrijk

dierenfan
Berichten: 9561
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 16:21

StonedRomy schreef:
Ik bestel bepaalde spullen via de Ierse site, omdat ze in Nederland niet meer te verkrijgen zijn. Hou dan ook het aanbod gelijk zou ik zo zeggen...


Al snap ik wel als ze de voer prijzen in Duitsland zo hoog maken als in NL dan koopt geen enkele Duitser daar meer voer ;)

Paar jaar geleden kon je al NLer nog bij zooplus Duitsland kopen zonder verzendkosten en volgens mij ook zonder paypal. Dus werd al ingewikkelder gemaakt maar mocht niet baten. Snap wel dat hun zo minder winst maakten en daarom dit nu gedaan hebben. Ze zullen het voer wel niet op de NL markt mogen brengen voor de Duitse prijzen...

Of ze doen dit een x tijd om te zien wat dit doet met hun omzet. Misschien als dit nadelig uit pakt dat ze het weer terug draaien. Ze schrijven in de mail namelijk ivm logistieke problemen en dat kan vanalles zijn ;)

Ik baal ook omdat ik via zooplus Duitsland op mijn spaarpunten gratis chuckit ballen voor de honden kon sparen. Die vinden ze hier fantastisch dus was erg leuk. Helaas in NL kan dit niet via het spaarpunten systeem

Lukasje
Berichten: 11144
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:34

dierenfan schreef:
DeMolenhoek schreef:
Oh goed dit te weten. Vrees dat het voor België dan ook wel zo zal zijn. Schoonouders bestellen er altijd speciaal voeder voor de hond. Doet hem ook €20 per zak.


Nee geldt voor NL en Frankrijk


Ach werkelijk? Dat is dan ook vreemd! Ik bestelde vroeger meestal in Duitsland -vanuit Belgie dus- maar sinds de verzendkosten is het voor mij niet altijd goedkoper meer.'
Waarom dan nog wel Belgie en Nederland niet meer vraag ik me af?

Don't take anything for granted

terpentijn

Berichten: 7356
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Zooplus stopt verzenden Duitsland naar NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:41

Ik bestel Wolf of Wilderness, Lukullus, Rocco etc. gewoon via Bitiba.nl

GIVE ME THE COURAGE TO ACCEPT WHAT I CAN AND CANNOT CHANGE... AND THE WISDOM TO DISTINCT BETWEEN THOSE TWO


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fro en 27 bezoekers