Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
kiwiwitje schreef:Als je tevreden bent over acana puppy, kun je natuurlijk gewoon acana blijven voeren.
De golden van mijn zus krijgt Rodi(vlees) en carocroc. Hij heeft bij ons sam's field gehad en deed het daar ook goed op.
Onze eigen honden (engelse staffords) krijgen Kivo(kvv) en Wolf of wilderness.
MarrieLeen schreef:Ik heb even op Zooplus gekeken, maar ze hebben van de Puppy Large Breed ook de Adult variant.
Volgens mij aardig gelijk qua samenstelling, alleen wel minder vers vlees/vis. Is dat geen optie als de Puppy variant goed bevalt?
Mizora schreef:Voor volwassen dieren is mag het calciumgehalte iets hoger zijn kiwiwitje, je benoemd de puppy-eisen. Volwassen dieren mogen 0.6-2.3% calcium en 0.5-1.5% fosfor. De Ca:P-verhouding moet voor volwassen dieren tussen de 1-2:1 zitten. Dus bij 0.8% calcium mag het fosfor-gehalte tussen de 0.5-0.8% zitten, maar niet boven de 0.8%. En bij 2% calcium mag het fosforgehalte tussen de 1-1.5% zitten, maar niet onder de 1%.
Alle WoW-varianten voldoen hier inderdaad aan overigens.
Ps. ik zal vandaag je mail beantwoorden.
Gebruikers op dit forum: Angie91, Geke_Lizzy, JoycexEnya, kiwiwitje, lianne125, Lonni, Maanon_, mirm, Mizora, SofieHavan, TinkerTreas, turtlelito, ViveChopin07 en 72 bezoekers