Meer mensen met een adhd konijn?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Meer mensen met een adhd konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 07:21

Super!

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3


Anoniem

Re: Meer mensen met een adhd konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:15

Super TS!!! Fijn dat je je zo inzet voor Buggs en op de een of andere manier had ik wel gedacht dat het niet bij een kooi zou blijven :D

Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:54

Wat leuk al die grote konijnenverblijven te zien. Inderdaad in en in triest hoe de meeste knaagdieren gehouden worden in Nederland. En dan een DA die zegt dat het hok wel groot genoeg is |(

Dus ik word altijd wel blij van dit soort topics van mensen die wél om hun konijn geven en iets leuks ervan maken. Zou bijna een konijnenren van mijn balkon maken :P

TS: krijgen we nog leuke foto's te zien als het verblijf af is en het gelukkige koppel samen is? <3

The 4th Dog Commandement: Do not be angry at me for long, and do not lock me up as punishment. You have your work, your entertainment and your friends. I only have you...


Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Meer mensen met een adhd konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:00

Fijn dat je een maatje hebt voor erbij strakjes, hopelijk bevalt dat goed. Wij koppelen onze konijnen altijd door ze eerst in dezelfde ruimte te zetten met gaas er tussen en daarna doen we ze samen als ze gewend zijn. Een konijn heeft inderdaad veel ruimte nodig.

Wij hebben in de tuin twee hokken staan van 1,5m en 2 m lang en daarbij staan altijd de deuren open met een loopplank de tuin is. Als ze wegens onwijs slecht weer een dagje binnen zitten, rennen en springen ze de volgende dag als achterlijke door de tuin. Ze vinden het ook heel leuk om op dingen te klimen, met balkjes te gooien en alles opnieuw te ontdekken, iedere dag weer opnieuw. Dus hou ze lekker bezig, geef ze vaak nieuwe dingen, daar hou je ze gelukkig mee!

Maar fijn dat je je er in verdiept en hem gelukkig wilt maken, komt wel goed hoor! <3

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-18 10:18

Even een kleine update :)

Inmiddels woont onze voedster ook bij ons.

De koppeling is goed geslaagd. (Uiteraard hebben ze eerste apart gezeten naast elkaar)

Ze is een beetje dik dat weet ik. Maar ze krijgt nu lekker veel beweging.

We hebben ze overdag los en 's nachts apart in hun kooien naast elkaar.

Inmiddels hebben wij een puppy ren besteld waar ze straks samen in komen. De kooien zijn nu dus nog tijdelijk. Ik hoop de ren deze week binnen te krijgen.

Foto's zijn gemaakt tijdens het verschonen van de hokken. Daarom zo'n rommeltje haha
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

♥ Albasini van het Kesterveldhof (verkocht)
♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) (verkocht)
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Meer mensen met een adhd konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:28

Wat een leuke update! Leuk stelletje heb je zo! :)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Telpeva

Berichten: 14599
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:49

Wat gezellig zo samen los in de kamer! lijkt mij voor jou ook heel gezellig :D en ach rommel hoort erbij, toch? bij mij ligt er rondom het hok ook bijna altijd wel wat, als er geen rommel ligt dan moet ik controleren of er iemand ziek is. De vloer vegen kan ik ook alleen wanneer alles slaapt, anders wachten ze tot ik helemaal klaar ben en dán schoppen ze weer rommel de vloer op. Het lijkt bijna alsof ze dat expres doen, de krengen :+

Super leuke update, fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden!

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-18 16:24

Update:

Inmiddels hebben wij de ren binnen.
Hij staat tijdelijk even zo tot mijn vriend de meubels kan verplaatsten. Ik ben daar niet sterk genoeg voor :')
Het is nog een zootje hier zaten ze er net een nachtje in op proef hoe dat ging.

Hier zitten ze in als we niet thuis zijn. Als we thuis zijn gaat het deurtje open en mogen ze rond hupsen.

Inmiddels kan ik voor 100% zeker zeggen dat de koppeling ook echt geslaagd is.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

♥ Albasini van het Kesterveldhof (verkocht)
♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) (verkocht)
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dezzie, GoogleAdsense, Googlebot, U2andI en 34 bezoekers