Hoe lang kan een hond in de kou zitten?

Moderators: Leo, MirandaT, Dreamy

smit_ilse

Re: Hoe lang kan een hond in de kou zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:10

Wat een super oppas ben jij!! De hond gaat niks te kort komen zo. Veel plezier met de oppas!

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 15:28

Bedankt allemaal voor de complimenten :D ik ben ook het blijste van allemaal dat ik oppas mag zijn, dus moet ik er ook wel goed voor zorgen.

Hij is aangekomen :)
Vindt het allemaal wel nog erg spannend. Maar begrijpt wel wat zijn plek is en ligt lekker naast me. Komende paar uur maar even lekker acclimatiseren.

Kan ik me in de tussentijd mooi afvragen hoe ik ga zorgen dat ik iedere keer dat ik moet werken niet van boven tot onder onder de lange golden haren zit :+

Afbeelding

Verzorger/bijrijder gezocht:
https://www.bokt.nl/markt/ad/464285/ver ... er-gezocht

Kindercoaching met paarden & Lessen op basis van Natural Horsemanship en Centered Riding
http://Www.kipacoaching.com

snorkel1986

Re: Hoe lang kan een hond in de kou zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:41

Euh niet de hond niet plat knuffelen O:)

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

Schoentje zetten... En op de paardjes letten

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:59

Aah ziet er goed uit allemaal hoor!
Komt vast goed golden retriever heeft voldoende vacht vanzichzelf plus het comfort van jouw erbij haha
Ik heb zelf een franse bulldog maar die draagt nu echt vaak een jasje op stal of ligt met mandje bij het kacheltje of warmtelamp. Als hij klaar is met rond scharrelen.
Geen dikke vacht en heeft het anders ook echt serieus koud maar zo gaat het bij ons goed :)
Afbeelding

Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik houd je. :)
Zhivago just wanna walk over that rainbow bridge because i miss you so..