Kattenluik met chip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
branka16

Berichten: 3874
Geregistreerd: 01-04-05
Woonplaats: Coevorden

Kattenluik met chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-17 11:09

Hoi allemaal.

Ik heb 3 katten die alle 3 gechipt zijn. Nu zoek ik een kattenluik die reageert op chip, 3 katten kan registreren én de tijd in stellen voor open/dicht (liefst per kat ook nog aan te passen).

Via google kon ik niet echt iets vinden dat per kat in te stellen is. Misschien hebben jullie wel een luikje met die optie?

En natuurlijk moet het luikje van goede kwaliteit zijn en niet tochten!

Hopelijk hebben jullie voorstellen!
Tips en weetjes mbt kattenluikjes zijn ook zeer welkom, ik heb nooit eerder een luikje met chip herkenning.

Gr Branka


AnnetteFlame

Berichten: 1440
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Kattenluik met chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:16

Kattenluik van sureflap heeft met chip. Is wel prijzig maar het wel waard. Ik kan je niet vertellen of er ook een timer op zit

WillemYntJee
Berichten: 6301
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Kattenluik met chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:47

Sureflap! Je hebt een versie waarbij de chiplezer alleen aan de buitenkant zit (dus alleen je eigen katten kunnen naar binnen) en 1 waarbij er ook aan de binnenkant een lezer zit zodat je kan bepalen wie wel en niet naar buiten mag.
Denk niet dat er 1 is waarbij je ook de tijden van t sluiten per kat kan instellen.

branka16

Berichten: 3874
Geregistreerd: 01-04-05
Woonplaats: Coevorden

Re: Kattenluik met chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-17 22:26

Bedankt voor de reacties! Ik ga nog wat meer informatie opzoeken voor ik er 1 aanschaf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, Kinke, Mitch_Beauty, Murloc, Plus_en_Min, Room_Soesje, Ubermetrics, Veldbloem en 139 bezoekers