We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oliiviia

Berichten: 1312
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Putte (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:21

Mijn mond valt echt open, bah

Ik hoop dat hij/zij het nog haalt, arm dier :(

_Aine
Berichten: 781
Geregistreerd: 19-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:23

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 12-02-22 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:24

Ach nee toch, arme poes. Hopelijk komt ze er bovenop!

Flowery

Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:28

Ach wat sneu voor dat beestje :( Hopelijk komt ze er bovenop en kan ze nog even van haar pensioen genieten bij een goed baasje!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110679
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:30

Het eerste wat ik dacht: :wow: een pers van elf jaar of ouder? :wow:

Maar wat een sneu verhaal en dan is ze ook nog in zo'n slechte conditie :\ Ik hoop dat het toch nog mee valt en je haar kunt gaan halen.

Akecheta

Berichten: 7586
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: in 't midden van 't land

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:42

Jeetje, arm dier. En ook heel verdrietig voor jou en je vriendin.
Mocht de kat niet ingeslapen worden, dan kan ze eventueel bij mij komen wonen. In ieder geval voor herstellen, opknappen, uitrusten en bijkomen.
Als ze vervolgens door mijn eigen katten geaccepteerd wordt, heeft ze hier een mandje voor de rest van haar leven en anders is er alle tijd om op zoek te gaan naar een nieuw mandje bij lieve mensen.
Veel sterkte.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieƫrt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:45

Cayenne schreef:
Het eerste wat ik dacht: :wow: een pers van elf jaar of ouder? :wow:

Maar wat een sneu verhaal en dan is ze ook nog in zo'n slechte conditie :\ Ik hoop dat het toch nog mee valt en je haar kunt gaan halen.


Ook mijn gedachte. Maar toen dacht ik aan de frivole brits korthaar van 12 die ik heb rondlopen.

Arm pers-dametje... om dan op die leeftijd zo te eindigen. Hoop dat ze toch nog opknapt!

Wat een rotvolk die laatste eigenaren -O-

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:46

Wat een verhaal en wat sneu dat een dier op deze manier aan zijn einde moet komen. Dat is dit diertje niet gegund nu er een baasje in beeld komt die het wil helpen.

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:47

Wat een lief aanbod Akecheta +:)+

Jeetje TS wat zal dat schrikken zijn, voor jou en je vriendin. Die mensen hebben een oud dier dus gewoon laten verhongeren... Nou weet ik niet hoe groot de pers in kwestie is maar 2 kilo inclusief vacht klinkt echt niet best. Hopelijk krijgen ze haar er doorheen vanochtend. Veel sterkte en dikke knuffel voor de vriendin.

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:49

Jeetje wat een verhaal. Arm dier. Kan je niet proberen het zwart op wit te krijgen van de huidige eigenaren en daarmee aangifte doen voor dierenmishandeling/verwaarlozing . Hij weegt niet binnen een week nog maar 2 kilo.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 15:32

Helaas is ze ingeslapen in het asiel. Ze was bij het narcose prikje al weg zeiden ze. Ik moet het geloof ik nog even laten bezinken. Mijn vriendin is er kapot van. Ze zegt dat het voelt alsof ze haar de dood in heeft gejaagd door haar aan die mensen te geven. Ik heb haar geprobeerd te troosten met dat ze ontzettend oud is geworden en tot een maand terug een heel fijn leven heeft gehad. En dat zij niet de schuld draagt, dat doet dat walgelijke mens die de kat heeft laten verhongeren.

Of ik er nog iets mee doe weet ik niet. Ik heb eigenlijk enorm behoefte om haar nog te bellen, maar aan de andere kant komt Amber er niet mee terug. Ik weet het nog niet. Het is in ieder geval heel erg verdrietig.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:36

Arm diertje :( ik zou echt een klacht indienen nu. 2 kg voor een pers, dat is toch niets

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:37

Het zou fijn zijn als je er wat mee gaat doen.

Hebben ze ook foto's gemaakt van de kat hoe hij binnenkwam. Ik denk dat je best sterk staat als je een uitgebreid verslag bij de politie kan inleveren.

Nikass

Berichten: 16695
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:41

Wat ontzettend verdrietig en frustrerend |(

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:49

Arm diertje.
Ik zou er zeker een zaak van proberen te maken. Waarom nemen mensen een dier in huis om die vervolgens zonder pardon op straat te zetten. Belachelijk.
Sterkte voor jou en je vriendin!

Koper

Berichten: 30261
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:51

Wat verdrietig TS, sterkte nogmaals.

Wat wil je vriendin?

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:55

Jeetje wat erg... is het niet mogelijk om aangifte van verwaardelozing te doen, een jat kan niet in 1 week zo erg achteruitgaan...

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:59

lifaya schreef:
Jeetje wat erg... is het niet mogelijk om aangifte van verwaardelozing te doen, een jat kan niet in 1 week zo erg achteruitgaan...


Volgens mij zelfs binnen een maand niet, of dat dier moet echt helemaal niets te eten hebben gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 16:00

Als bij de ambu en het asiel alle gegevens bekend zijn heb je kans dat zij actie ondernemen, dat zou ik dan ook even overleggen met ze aangezien zij de kat gezien hebben en ts niet. Ook kan de DA dan een verklaring opstellen.

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 16:28

Arme kat.
Wel heel erg lief dat jij zomet haar begaan ben en alles betaald.

Die mensen verdienen nooit meer dieren.
Nou ja bedwantsen en vlooien.

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 16:54

Wat verschrikkelijk. Krijg bij je vriendin wel een beetje een naar gevoel. Had ze je niet kunnen vertellen dat ze de kat had weggegeven en wat een nare mensen om een hulpeloos dier zo op straat te zetten |( . Zulke mensen moeten worden opgesloten ;( . TS, als ik jou was zou ik toch het dierenasiel bellen om bij het inslapen aanwezig te zijn. Kun je het misschien beter een plekje geven. Als mijn dier wordt ingeslapen zou ik er echt wel bij aanwezig willen zijn.

Update: zie dat ze nu is ingeslapen. Snap trouwens ook niet dat mensen hun honden of katten weggeven. Zo weet je nooit wat er met ze gebeurt. Nu ik dit lees, weet ik weer waarom mijn dieren nooit van eigenaar zullen wisselen |(

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 16:58

Heel veel sterkte ts :(

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:02

Bah wat een nare mensen zijn er toch, bah ;(

Jou vriendin probeert het beste voor haar te doen en haar met liefde een ander huisje te geven en dan komt ze bij zulke verschrikkelijke mensen terecht.
Die zou je toch -:(- oeeeeh!!!! dat mag ik hier niet schrijven!!!

Sterkte voor jullie beide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:04

Mazida schreef:
Wat verschrikkelijk. Krijg bij je vriendin wel een beetje een naar gevoel. Had ze je niet kunnen vertellen dat ze de kat had weggegeven en wat een nare mensen om een hulpeloos dier zo op straat te zetten |( . Zulke mensen moeten worden opgesloten ;( . TS, als ik jou was zou ik toch het dierenasiel bellen om bij het inslapen aanwezig te zijn. Kun je het misschien beter een plekje geven. Als mijn dier wordt ingeslapen zou ik er echt wel bij aanwezig willen zijn.

Update: zie dat ze nu is ingeslapen. Snap trouwens ook niet dat mensen hun honden of katten weggeven. Zo weet je nooit wat er met ze gebeurt. Nu ik dit lees, weet ik weer waarom mijn dieren nooit van eigenaar zullen wisselen |(

Tsja. Als je weinig geld hebt vind ik het juist eerlijk tegenover het dier om hem een ander baasje te geven.
Ts haar vriendin kan er niets aan doen dat de nieuwe baasjes toch niet zo top waren als dat ze zich voordeden.. ;)

Althans, zo kijk ik erop!

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:05

Wanneer gaan mensen een stoppen met dieren te zien als wegwerp producten ;( ;(

Ik zou hier absoluut werk van maken, zo iemand gaat op het dooie gemak verder op zoek naar een volgend slachtoffer. Zoiets mag niet nog eens gebeuren.
Je krijgt er je beestje niet mee terug maar er hoeft ook niet nogmaals een dier te lijden zoals zij gedaan heeft ;(