Vis verstopt zich

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JasmijnJoy

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-05-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Vis verstopt zich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 11:26

Edit: ben net weer wezen kijken en hij zit wel in de achterkant van de pomp maar ik zag hem daarvoor niet omdat die dezelfde kleur als de pomp heeft :') dit topic mag gesloten worden!



Hallo bokkers,

Ik heb thuis een tropisch aquarium met een aantal vissen.( vraag me de namen niet want ik heb echt geen idee hoe ze heten . :') )
En er zit 1 vis in die zich telkens verstopt het is een soort aaltje. We hebben 2 kleine rotsjes waar je doorheen kan kijken. Hier kunnen ze zich dus niet helemaal in verstoppen.

Nu dachten wij dat die opgegeten was maar er lagen nergens overblijfselen. Een paar dagen later zagen we hem weer zwemmen *\o/* . Maar nu is die dus weer verdwenen. Ik heb al in de pomp gekeken en hier zit die niet in, het is echt een raadsel.
Ik heb een foto van Google voor een soort van beeld van welke vis het is.

Afbeelding

Een foto van het aquarium krijg ik niet geĆ¼pload dus als iemand mij daarbij kan helpen zou dat fijn zijn!

Ik hoop dat iemand een idee heeft waar de vis zich verstopt!
Laatst bijgewerkt door JasmijnJoy op 08-01-17 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvette81

Berichten: 462
Geregistreerd: 29-08-15

Re: Vis verstopt zich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:28

Gewoon afwachten. Je visje kan b dood zijn of verstopt. Mocht het diertje overleden zijn dan kan het dat je niets meer terug vindt.

JasmijnJoy

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-05-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 11:29

Yvette81 schreef:
Gewoon afwachten. Je visje kan b dood zijn of verstopt. Mocht het diertje overleden zijn dan kan het dat je niets meer terug vindt.


Bedankt voor je reactie! Ben net weer wezen kijken en hij zit toch in het pompje daar zit een gleuf in. Toen ik het pompje uit het water haalde Zag ik hem niet maar nu lag hij er half uit.

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Vis verstopt zich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:41

Fijn dat je hem gevonden hebt,

Misschien even een tip, aaltjes verstoppen zich voor zover ik weet sowieso graag. Dus misschien kan je iets van een kunstrots met uitholling ifzo voor m kopen, waar die zich veilig kan verstoppen ipv bij de pomp :)

JasmijnJoy

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-05-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 18:43

Renee_S schreef:
Fijn dat je hem gevonden hebt,

Misschien even een tip, aaltjes verstoppen zich voor zover ik weet sowieso graag. Dus misschien kan je iets van een kunstrots met uitholling ifzo voor m kopen, waar die zich veilig kan verstoppen ipv bij de pomp :)


Bedankt voor de tip, hier ga ik binnenkort voor kijken!