Proefritje met een nieuwe combinatie voor de honden.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Proefritje met een nieuwe combinatie voor de honden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-15 19:11

Vandaag de eerste proefrit gemaakt met ene nieuwe combinatie voor de honden. Scootmobiel was eindelijk terug na een maanden durende ombouw van de oude naar de nieuwe. Eerst zonder daarna een stukje met honden. Fietskar kennen ze, scootmobiel ook. Alleen samen was voor mij de eerste keer.

Mijn oude scootmobiel (oude model) had een lichtere motor, deze die van mijn overleden peetoom afkomt heeft een sterkere motor en zwaardere accus. En is geschikt voor fietskarren. Dan hoef ik dadelijk niet altijd de auto te nemen als ik iets verder weg wil. *\o/*

Alleen het aankoppelen is nog even uittesten. Nu zit hij aan de kruksteun alleen is het koppelstuk eigenlijk bedoelt voor horizontale of schuine fietsframes. Wel zit er een snelkoppeling bij, dus ik ga nog prutsen om dat beter voor elkaar te krijgen. Maar voor een eerste keer niet slecht. Kar hangt nu scheef omdat de oprit afloopt. Met de kruksteunen omgewisseld zal hij zowiezo al beter liggen.


Afbeelding

Afbeelding

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


biggirl

Berichten: 1377
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Proefritje met een nieuwe combinatie voor de honden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:12

ziet er leuk uit !

kerstmuts

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Proefritje met een nieuwe combinatie voor de honden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:15

Ik ben benieuwd hoe je koppeling eruit ziet. Ik heb sinds woensdag mijn scootmobiel gekregen :)


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

janouk
Blogger

Berichten: 17813
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:17

luxe sleurhut voor de honden. Veel plezier!

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Proefritje met een nieuwe combinatie voor de honden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-15 19:24

Gaat wel lukken denk ik. Vooral over een poosje gaat de brug voor weken dicht. Is dan heel ver omrijden of de pont nemen. Fietspad blijft open dan scheelt dat flink wat kilometers.

Jilleroo welke heb je? Niet alle motoren zijn er sterk genoeg voor, mijn actieradius zal denk ik halveren maar met 30 km kom ik een heel eind. Koppeling is een dikke sterke maar korte veer en twee heel stevige vast te draaien klemmen. Zit ook goed vast alleen vertikaal zitten beide koppelingen gekruisd ipv recht tegen over elkaar. De snelkoppeling is splitpen losmaken en eruit trekken. Gaat een stuk sneller dan dit gewurm.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:20

ik kan er niet echt beeld bij krijgen, dus als je nog eens een foto wilt maken dan graag :)
ik heb overigens een Luna victory van pride. Sinds vorige week dus. Ik weet nog niet of ik er een kar achter wil hebben hoor. Momenteel gaat het prima zonder. Bella kan in het mandje en Aedan zit tussen mijn benen. (handig als hulphond)

Afbeelding


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37155
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-15 15:43

Dat is handig als beidem erop passen. Die kleine rat lukt wel, alleen een witte herder op de treeplank proppen is wat lastig als mijn been er ook nog bij moet. :+

Luna is op zich een vrij sterke scootmobiel ook :j . Alleen niet echt geschikt voor kleine mensen met gammele kleine handen.is daarin lastig aan te passen.

Ben blij met mijn inmiddels derde solo.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Calixae, ComscoreBot, Flux, Suusw en 44 bezoekers