R.I.P Pip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Django_Mette

Berichten: 1370
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

R.I.P Pip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 19:26

Hoe alles begon kun je hier lezen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=1755556&view=unread#unread

13-12-2013:
Vrijdag de 13e, een dag waarop ik het liefste de hele dag in mijn bed blijf. 's Ochtends de kippen gevoerd en naar school gegaan.

17:14: A. is aangekomen om haar zoontje op te halen. Gelijk maar gevraagd om naar de kip te kijken. Dus de kip gehaald en neergezet. Ze doet Pips vleugel omhoog en ik zie haar ogen groot worden.
'Dit is niet goed, dit is echt niet goed.'
Voor mij zei het al genoeg, het was klaar. Pip had lang genoeg geleden en het was klaar. Pips dagen waren voorbij.
'Willen jullie haar thuis of op de kliniek laten inslapen?' We wilden haar graag thuis laten inslapen, maar mijn zusje vind dat eng dus het werd toch kliniek. Dit weekend zou A. Pip op komen halen.
Die avond had ik kerstgala op school en heb geprobeerd zo weinig mogelijk aan Pip te denken.

14-12-2013
Zaterdag, de dag waarop dit vreselijke hoofdstuk zou eindigen.

08:48: Naar buiten gegaan om de kippen te voeren. Ik zag Pip zoals altijd keihard naar het hek rennen om haar voer te komen halen. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik gaf haar haar laatste maaltijd. Ik ben zeer vereerd dat ik dit heb mogen doen. Ik heb haar nog even geaaid, uit mijn hand laten eten en afscheid genomen. Ik zag dat het al kwart over 9 was. Ik moest gaan, om Pip daarna nooit meer te zien.

17:22: Ik kom thuis van de manege en loop gelijk door naar het kippenhok. Ik doe het zijdeurtje van het hek open. Saar is alleen. Dit zal altijd een enorm verdrietig moment in mijn leven zijn, al weet ik dat het zo goed is.

's Avonds vertelden mijn ouders wat er allemaal met Pip zou gaan gebeuren. Inslapen, afvoeren en verbranden. Ik zou wensen dat ik dit niet had gehoord, dan had ik er denk ik meer vrede mee gehad.

Terwijl ik dit typ, schiet ik al weer helemaal vol. Helaas heb ik niet de tijd om alles rustig te verwerken omdat schoolstress er weer achteraan komt. Gelukkig is het volgende week kerstvakantie en dan wil ik een aandenken aan Pip maken.
Voor velen was het een gewone kip, voor mij was het een dier om mee te lachen, huilen en trots op te zijn.

Pip heeft maar 2,5 jaar oud mogen worden
07/2011-14-12-2013.

Rust zacht, lief kipje van me. Het ga je goed hierboven. Het is alleen jammer dat het zo moest zijn.

Insta: @feddethebarockpinto


xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Re: R.I.P Pip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:49

Ach... sterkte!
Wat een mooi idee om een aandenken te maken, zeker doen :(:)

https://www.instagram.com/brunosbelevenissen/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Riviera87, Temeraire en 108 bezoekers