Politiehond Jazz vermist! Gestolen en doorverkocht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
PEET_G

Berichten: 109
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-14 12:52

Lusitano schreef:
Och wat vreselijk verdrietig... Sterkte voor de eigenaren.
Ik heb toch hoop gehouden dat Jazz weer ergens levend teruggevonden zou worden.


Ik ook........... Verschrikkelijk om zolang naar je hond te zoeken, zoveel aanwijzingen te krijgen dat hij nog leeft en dan uiteindelijk deze in trieste afloop......

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
"Friends are the family we choose for ourselves"


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110485
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:52

Tessa_93 schreef:
Hij is direct dezelfde avond van de vermissing overleden.

Ik had die middag nog gereageerd op een bericht van haar dat hij inderdaad misschien wel zwervende was en er misschien iets gebeurd was. Mijn gevoel zei dat het niet klopt over dat hij gestolen en doorverkocht zou zijn.
Maar nee ze zei meteen dat hij niet zwervende was.. waarom weet ik ook niet..
Die avond kwam helaas het verschkkkelijke nieuws dat hij overleden is..


Klopt je bericht wel? Zoals jij het schrijft was de avond van de vermissing (dus een aantal weken geleden) al bekend dat hij was overleden?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Brilletje
Berichten: 609
Geregistreerd: 17-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:54

Vanmorgen heb ik de eigenaresse gehoord op Radio Noord Holland. Dit heb ik gehoord: De hond is gevonden in een greppel in het park van Luna in Heerhugowaard door een omstander, die heeft de politie gebeld, poltitie heeft dierenambulance gebeld en deze hebben geconstateerd door de chip te lezen dat het om Jazz gaat en de eigenaar gebeld. Men heeft Niet de indruk dat hij daar is neergelegd. Vermoedelijk aangereden. Eigenaar heeft vele malen langs deze plek gelopen, maar helaas niets gezien. Heel verdrietig allemaal. De eigenaar noemde op de radio dat ze het heel fijn vond dat ze zoveel steun kreeg van iedereen.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:58

Brilletje schreef:
Vanmorgen heb ik de eigenaresse gehoord op Radio Noord Holland. Dit heb ik gehoord: De hond is gevonden in een greppel in het park van Luna in Heerhugowaard door een omstander, die heeft de politie gebeld, poltitie heeft dierenambulance gebeld en deze hebben geconstateerd door de chip te lezen dat het om Jazz gaat en de eigenaar gebeld. Men heeft Niet de indruk dat hij daar is neergelegd. Vermoedelijk aangereden. Eigenaar heeft vele malen langs deze plek gelopen, maar helaas niets gezien. Heel verdrietig allemaal. De eigenaar noemde op de radio dat ze het heel fijn vond dat ze zoveel steun kreeg van iedereen.


Ben benieuwd of er nog wel verder onderzoek wordt gedaan of de hond echt is aangereden!?
Straks was hij toch meegenomen en werd de grond te heet onder de voeten van degene die hem nu had...........

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:27

Cowgirl schreef:
Tessa_93 schreef:
Hij is direct dezelfde avond van de vermissing overleden.

Ik had die middag nog gereageerd op een bericht van haar dat hij inderdaad misschien wel zwervende was en er misschien iets gebeurd was. Mijn gevoel zei dat het niet klopt over dat hij gestolen en doorverkocht zou zijn.
Maar nee ze zei meteen dat hij niet zwervende was.. waarom weet ik ook niet..
Die avond kwam helaas het verschkkkelijke nieuws dat hij overleden is..


Met welke DIE middag bedoel je?


De middag dat het nieuws kwam dat Jazz overleden gevonden werd.

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:30

Cayenne schreef:
Tessa_93 schreef:
Hij is direct dezelfde avond van de vermissing overleden.

Ik had die middag nog gereageerd op een bericht van haar dat hij inderdaad misschien wel zwervende was en er misschien iets gebeurd was. Mijn gevoel zei dat het niet klopt over dat hij gestolen en doorverkocht zou zijn.
Maar nee ze zei meteen dat hij niet zwervende was.. waarom weet ik ook niet..
Die avond kwam helaas het verschkkkelijke nieuws dat hij overleden is..


Klopt je bericht wel? Zoals jij het schrijft was de avond van de vermissing (dus een aantal weken geleden) al bekend dat hij was overleden?


''Hij is direct dezelfde avond van de vermissing overleden.'' Dit schreef de eigenaresse op de fb van ''Waar is politiehond Jazz''. Dus dat zal wel kloppen.
Dus ik denk dat het aan de hond te zien was dat hij al enkele tijd overleden was..
Echt heel sneu allemaal :(

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:35

Brilletje schreef:
Vanmorgen heb ik de eigenaresse gehoord op Radio Noord Holland. Dit heb ik gehoord: De hond is gevonden in een greppel in het park van Luna in Heerhugowaard door een omstander, die heeft de politie gebeld, poltitie heeft dierenambulance gebeld en deze hebben geconstateerd door de chip te lezen dat het om Jazz gaat en de eigenaar gebeld. Men heeft Niet de indruk dat hij daar is neergelegd. Vermoedelijk aangereden. Eigenaar heeft vele malen langs deze plek gelopen, maar helaas niets gezien. Heel verdrietig allemaal. De eigenaar noemde op de radio dat ze het heel fijn vond dat ze zoveel steun kreeg van iedereen.


Respect voor haar dat ze er nu al over kan praten op de radio !!

Wat voor greppel was het dan ? Een soort diepe sloot ?
Als een hond in het water komt en overleden is dan zinken ze.. uiteindelijk komen ze wel weer boven drijven.. dus dan snap ik wel dat ze hem in die tijd niet heeft kunnen vinden..

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

Brilletje
Berichten: 609
Geregistreerd: 17-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:49

Dat weet ik niet, dit is wat ik hoorde op de radio.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:55

Aaaaaah neeeeee!
Ik lees het net op fb :(
Ik wil de eigenaar heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel voor haar! :(:)

Mystica
Berichten: 122
Geregistreerd: 09-04-10

Re: Politiehond Jazz vermist! Gestolen en doorverkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:52

Lieve volgers van Jazz,

Ik heb niet de mogelijkheid om iedereen persoonlijk een bericht terug te sturen dus wil ik dat via deze weg doen. Het is hartverwarmend om alle lieve woorden en afbeeldingen te zien. Ik heb 7 weken lang alleen maar gedacht dat mijn maatje levend en wel weer terug zou komen. Mede omdat wij honderd keer gezocht hebben op de plek waar hij gevonden is, zelfs met speurhonden. De klap die ik eergisteren heb gekregen was groter dan ik zelf ooit kon vermoede.

Stil omklemde ik wat ik van u kreeg, dat wat ik als mijn liefste bezit beschouwde
Maar het was onmogelijk het vast te houden. Nu kijk ik naar mijn handen, ze zijn leeg..

Wij hebben er voor gekozen om Jazz te laten cremeren en zijn urn zal naast dat van zijn broertje Nozem te komen staan, die we helaas bijna precies één jaar geleden ook de regenboogbrug over hebben zien gaan.
Dat de twee broeders maar veel plezier beleven daar boven..

Voor een ieder die het zich afvraagt: Jazz heeft helaas al die tijd gelegen naast de N508 te Heerhugowaard, nog geen 2,5 km van mijn huis af. Hij heeft daar gelegen in een ondiep greppeltje. Hij is op het moment van de vermissing waarschijnlijk van mij weg gelopen omdat hij een haas op het oog had, hij is toen de weg overgegaan en aangereden en meteen aan zijn einde gekomen.

Nogmaals iedereen bedankt, ondanks dat ik niet persoonlijk reageer lees ik alle lieve berichten en woorden. Ik zal binnen een korte tijd er wel voor kiezen om de pagina van Jazz te verwijderen.

Liefs Josca

Mystica
Berichten: 122
Geregistreerd: 09-04-10

Re: Politiehond Jazz vermist! Gestolen en doorverkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:55

Voor alle duidelijkheid: Josca is de eigenaresse en dat ben ik niet. Wil dit berichtje toch met jullie delen.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:20

-O- Tranen in m'n ogen.........
Wat een klote afloop.........
Het énige 'positieve' is nu dat de onzekerheid weg is en dat zijn vrouwtje het kan gaan verwerken, maar wat had ik hard op een andere afloop gehoopt!!

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Politiehond Jazz vermist! Gestolen en doorverkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 09:40

heel veel sterkte voor josca de eigenaresse, wat een triest nieuws krijg je dan...

Jayden 10-12-2011
Papa, we missen je, we houden van je
[LZP] Jayden in het bos!
[BB-ITP] Mijn zoontje en zijn maatje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desire__, lovelance, Lukasje, zuperzmoker en 26 bezoekers