HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 20:25

We zijn opzoek naar Senna.

En zij is in de omgeving van de titel! kijk alsjeblieft naar haar uit!

Ze is een 4jarige Jack russel, black and tan. Op haar nek/borst een witte aftekening. Dus niet enkel zwart/bruin!
tijdens een autoinbraak terwijl haar baasjes even bij de burgerking snel wat gingen eten is zij hoogstwaarschijnlijk uit angst uit de auto gesprongen en nu dus 'verdwaald'
Ze is verdwenen rond 18;45 en 19;15 op 25 november vanaf Parkeerplaats de kroon in niewegein.

Ze is voor het laatst gezien in de omgeving van de bosruiter. (dit is gisteren middag)
Bekijk het kaartje voor meer informatie in welke omgeving we zoeken! maar ze kan natuurlijk ook ergens daar in de buurt zijn, dus de hele omgeving is belangrijk, maar dit is 'centrum' van haar laatste zien!

Alsjeblieft, woon je daar in de buurt of ken je mensen daar, kijk naar haar uit!
Ze is op dit moment zeker 1,5uur met de auto rijden van haar echte thuis, dus ze gaat haar huisje echt niet op haar eigen terugvinden!

haarzelf:

Afbeelding

en waar ze als het goed is ronddwaalt.

Afbeelding

Als je informatie hebt, alsjeblieft bericht mij!
dit kan hier maar ook per telefoon : 06-48624009

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:27

Ah, is ze gezien? Dus niet gestolen? Dat is in ieder geval al fijn! :)
Nu woon ik 20 minuten van Nieuwegein vandaan, maar ken wel iemand die daar woont dus stuur gelijk dit naar haar door. Hopelijk vind iemand haar! Het arme ding!

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 20:34

We weten het niet zeker.. We hebben de telefoon met eigen speurwerk kunnen traceren en die is ook zeker niet ver van waar we haar nu zoeken..( en zeker loopbaar voor een hond, minder ver dan van waar de auto inbraak was)
Ze is loslopend gezien. Dus misschien is zo ook wel meegenomen tot daar en alsnog gedumpt.
(de politie riep eerst het is een rage bij oostblokkers om teefjes voor de broodfok mee te stelen, Maar ze vaker toch dumpen als het niet is wat ze zoeken...nu is zij ook nog een gesteriliseerd dusja, heb je er al helemaal niks aan.. )
maar voor hetzelfde geld heeft ze kilometers gemaakt..

maaar, ze loopt daar ergens, en we moeten haar dus maar snel vinden! :)

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 20:57

Ze is enorm bang en is neit te vangen door anderen mensen! We zijn in de buurt gaan zoeken en rondvragen en 5 mensen hebben haar daar gezien. Helaas is ze heel schuw (we denken enorm bang, normaal is ze nooit zo). Alsjeblieft let op haar! en als je haar ziet vang haar niet maar bel meteen: Josh: 06-52034301. Wij zijn haar op het spoor dus alsjeblieft help ons dat ons ook te blijven, we waren gewoon elke keer weer net te laat...

Paperboy
Berichten: 2286
Geregistreerd: 09-03-09

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:32

O wat erg. Ik woon zelf in Vianen maar heb dit al via facebook gedeeld (zitten verschillende mensen uit Nieuwegein op). Ik hoop dat jullie haar snel terug hebben. Zal nogmaals een bericht op facebook zetten om naar haar uit te kijken!

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 07:02

ik heb een hondenuitlaatservice en rijd de gehele dag in nieuwegein rond, ik ga mijn ogen open houden en ook mn klanten die ik spreek op de hoogte stellen dat als ze met hun hond wandelen op willen letten of ze haar zien.

Birdie60

Berichten: 8398
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 07:44

Sterkte!! Helaas woon ik niet in de buurt.

xEline

Berichten: 1584
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: onbewoond eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:13

Jeetje verschrikkelijk. Heb je al op Facebook contact genomen met waarisonzeangel? Die zijn voor dit soort dingen. Sterkte

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 08:49

Het is nu op Q-music! Hoop dat ze snel gevonden wordt!

Nickyyyy

Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:26

Hoop dat ze haar snel vinden!
Zal mijn ogen ook open houden in Nieuwegein/Vianen/Utrecht :j

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:08

Is ze al gevonden?

Boyzone

Berichten: 621
Geregistreerd: 11-05-06
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:13

Ze is al gevonden, helaas wel overleden.

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:22

Wat erg, is ze aangereden? Enorm veel sterkte voor de baasjes, wat een nachtmerrie

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:37

Jeetje wat erg! Ik heb ook mijn ogen voor jullie open gehouden, maar helaas niks gezien.... werk zelf bij het restaurant wat daar zit en ik was aanwezig op het moment van de inbraak. Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden, maar dit is wel je ergste nachtmerrie...

Boyzone

Berichten: 621
Geregistreerd: 11-05-06
Woonplaats: Houten

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:28

Inderdaad aangereden. Alleen kreeg het verhaal wel een rare wending. Iemand vond de overleden hond en heeft het toen begraven zonder te melden bij welke instantie dan ook. Pas later toen het op tv kwam en in de krant is er melding van gemaakt en is de hond opgegraven. De dierenarts heeft via de chip bevestigd dat het Senna was.

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 14:36

Het verhaal klopt totaal niet. de locatie waar ze is begraven klopt helemaal niet.
Dus hier wordt nog gestreven naar gerechtigheid!
(tevens was ze helemaal intakt en droeg ze haar bandje nog..)

Boyzone

Berichten: 621
Geregistreerd: 11-05-06
Woonplaats: Houten

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:43

Je krijgt haast het gevoel dat ze toch is mee genomen en toen ze er achter kwamen dat ze gesteriliseerd was haar hebben omgebracht. Waar is ze uiteindelijk gevonden?

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:58

Jeetje wat heftig zeg! Het is haast ongeloofwaardig... ik wens jullie heel veel sterkte toe!
Collega's en ik hadden nog over de hele parkeerplaats, om het gebouw heen, bij de containers, overal gekeken maar tevergeefs. Twee andere collega's zijn 's avonds na het werk nog een paar keer over straat gegaan, maar toen was het waarschijnlijk al telaat....

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 18:41

Hallo,

er komt 100% zeker nog een verhaal achter, ze is nu nog in Utrecht voor een sectie!
Ze lag begraven op een hele onlogische plek.. (niet makkelijk uit te leggen maar tussen 2 samenkomende snelwegen en een oprijplaats van een parkeerplaats in. Iemand is op de linker rijbaan geparkeerd om even snel te scheppen.. ) (om haar op te graven heeft iemand dus weer hele linke stunds moeten uithalen)
Ze had geen enkel schaafwondje of wat dan ook en had haar bandje om..

Ik zal zo eventjes haar afscheidkaartje hier plaatsen :)

We zijn dus drastisch opzoek naar de mensen die Donderdag om 11:00 omgeving de kroon een rood voertuig daar heeft zijn staan waar een man snel wat begroef. Misschien heeft deze wel meer gezien nummerbord of tekst op de zijkant! ( het leek op een rijkswaterstaat bus, ook de waarschuwingslichten.. maar was rood van kleur!)
Of misschien wel de man zelf, die kan zeggen dat hij haar echt gewoon begraven heeft omdat hij haar langs de weg vond..

ze is volgens de dierenarts op maandag/dinsdag gestorven en pas op donderdag begraven.. Bizar..

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 18:48

Afbeelding

Hier haar kaartje,
Ze was een pracht diertje waar iedereen om haar heen vol van heeft mogen genieten, tot deze afschuwelijke gebeurtenis..
Niemand mag dit ooit nog overkomen. De daders moeten gepakt worden!

DonkeyDonkey was een van haar roepnaampjes, en sinds 2weken hadden de baasjes naast hun paarden 2 ezels gehaald, waar zij ook nog eens helemaal verliefd op was!

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:31

Wat afschuwelijk allemaal, heel veel sterkte.

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:59

Is ze begraven bij parkeerplaats de kroon? Bij AC/Burgerking? Wellicht kan ikhier op mijn werk een briefje ophangen in de keuken zodat in ieder geval mijn collega's ingelicht zijn. Misschien dat iemand wat gezien heeft oid. Ik zal zo even met m'n baas overleggen.

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:54

Ik bedenk me ineens iets. De nacht van woensdag op donderdag zijn er werkzaamheden geweest op de parkeerplaats. Er is voor een deel nieuw asfalt aangelegd, ook op het stuk waar het hondje blijkbaar begraven lag. Wellicht hebben zij iets gezien? Ik weet zo even niet welk bedrijf dat was, maar dat valt misschien wel via de politie/gemeente te achterhalen? Als er toen iemand is geweest om haar te begraven hebben zij het misschien wel gezien. Het lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat ze op klaar lichte dag is begraven, dat is een behoorlijk drukke weg waar verkeer van de benzinepomp en verkeer voor de restaurants rijden.

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 14:40

Ze is neit begraven bij de parkeerplaats! ze is begraven in de berm tussen de vangrails in. toch een stuk vanaf parkeerplaasts de kroon ( in de taartpunt waar de snelwegen samen komen en de oprijbaan)
Ze is op klaarlichte dag begraven, donderdag 11:00. Dat is gezien door iemand. anders hadden we nooit geweten dat ze daar lag, de plaats van begraven klopt gewoon niet, er heeft iemand zijn leven gewaagt om daar dit diertje snel snel te begraven. En ja, hang het op als ht kan!
het gebeurde dus ook omgeving oprij als je vanaf parkeerplaats de kroon oprijd. Dus mensen die tanken of wat gegeten hebben hebben er langs moeten gaan!

Super dat je wilt helpen!
We moeten meer info krijgen over die rode wagen die daar geparkeerd stond en de man die daar snel snel haar begroef.

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: HELP! Nieuwegein,omgeving park oudegein en roerdomplaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:08

Dinsdag moet ik weer werken, ik zal dan in ieder geval in de keukens een briefje ophangen. Of ik er ook eentje in het restaurant op mag hangen durf ik niet te zeggen. Ik zal het in ieder geval overleggen met m'n baas :)
Het gaat dus om een man in een rood voertuig die donderdag ochtend rond 11 uur haar daar begraven heeft? Aan het einde van de parkeerplaats waar je de snelweg weer opgaat, niet aan het begin tussen de benzinepomp en onze parkeerplaats in?