Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt|Gevonden! P24

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8244
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:16

Wie weet is ze wel in de buurt maar ontzettend goed verstopt? Heel veel sterkte en ik hoop echt dat je haar vindt.

Voor altijd in m'n hart, Tommie


unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:19

wij zijn de poes ook best vaak kwijt geweest...
die gaat alle huizen in het eten op vreten... tja, soms zit ze dan opgesloten.
ik zou met je voerbus./pak rammelend de straat op lopen, dan komt ze hier wel als ze in de buurt is.
heeft ze ook een favoriete speeltje? ze horen best goed, zo'n rammelend balletje rol ik ook wel eens over de straat :)

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:21

Ah -O- Ik heb haar niet gezien maar ik hou het in de gaten voor je en hoop dat ze snel terug is!

Bentee

Berichten: 618
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:21

Vervelend zeg!
Mijn kater is ook een aantal keren van huis weggebleven (nu hij gecastreerd is gelukkig niet meer)
Maar zoek in bosjes rond om je huis, mijn kat verstopte zich meestal in die lage struiken/bosjes.
En zoals Rytir zegt geluiden laten horen.
Als onze kater binnen moet komen s'avonds schudden we zo'n zakje natvoer heen en weer(dat maakt nogal geluid) en dan komt hij keihard aanrennen.

En ik zou gewoon door je buurt heen lopen en haar naam roepen. Misschien is ze de weg wel kwijt en herkent ze haar naam/jouw stem.
En vraag of mensen haar niet in de schuur hebben zitten, soms gaan katten de schuur in zonder dat de eigenaren van het huis het weten en doen de schuur dicht/op slot!

Heel veel succes met zoeken! Ik hoop dat je haar snel weer vind, ik weet hoe het voelt om je kat kwijt te zijn :(:)

Splendesco

Berichten: 2644
Geregistreerd: 10-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:23

Oh dit is toch je ergste nachtmerrie, ik duim voor jullie dat ze snel weer thuis is. :(:)

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 23:24

Met het snoeppotje rammelen doen we al, normaal reageert ze er meteen op. Ik hoop zo dat ze niet in een auto is gaan zitten, want dan kan ze in heel Nederland zijn... Er stond op de ochtend dat ze verdween een bestelbusje met de deuren van de laadruimte open. Mijn zus heeft dat bedrijf gebeld, Abbey zat niet (meer?) in het busje. M'n zus vergat te vragen waar ze verder zijn geweest met dat busje, want dan zou ze misschien kilometers verderop lopen als ze in dat busje gezeten heeft...

Ik heb haar ook al op buurtlink gezet...

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:38

ah jeetje, snap dat jullie heel erg bezorgd zijn en duim mee dat ze snel weer terug keert!!!

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:43

Ik heb toen ook als een debiel zowat de hele nacht met een bakje lopen rammelen en roepen. Reageerse ze normaal meteen op.. en toen dus niet. Te bang denk ik..
Duim voor je ts!

Team_Sublime

Berichten: 1283
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:45

Niet alleen garages controleren maar ook onder motorkappen van autos!

Hond sloeg aan op een parkeerplaats, in de winter verstoppen katten zich graag in de wielkasten etc van auto's

Ik hoop dat je haar snel vind :)

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:47

en als ze met rammelen niet komt, even weg gaan :) maar het eten er laten.

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Rennie89
Berichten: 37238
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:49

ik ben morgen in Noordwijkerhout en zal mijn ogen open houden... wat vreselijk :(:)

Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:50

StableDoor schreef:
Met het snoeppotje rammelen doen we al, normaal reageert ze er meteen op. Ik hoop zo dat ze niet in een auto is gaan zitten, want dan kan ze in heel Nederland zijn... Er stond op de ochtend dat ze verdween een bestelbusje met de deuren van de laadruimte open. Mijn zus heeft dat bedrijf gebeld, Abbey zat niet (meer?) in het busje. M'n zus vergat te vragen waar ze verder zijn geweest met dat busje, want dan zou ze misschien kilometers verderop lopen als ze in dat busje gezeten heeft...

Ik heb haar ook al op buurtlink gezet...

zo is mijn nichtje haar kat in een verhuiswagen geklommen, eenmaal daar op de bestemming is die eruit geglipt en in de buurt gevonden bij een oudere vrouw die hem voerde. door kennissen van het gezin is de kat weer terug gebracht. en dat was ook nog in het buitenland beestje heeft bijna 2 dagen der ingezeten.

mazzel dat je een penning om hebt! de mijne komen nooit buiten dus hebben dat niet. alleen gechipt.

The end

dierenfan
Berichten: 9597
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:10

een bandje aan is ook niet altijd alles heb daar al vele katten door op moeten halen met de dierenambu. En ja een chip wordt ook wel eens over het hoofd gezien dat is ook zo beiden hebben voor en nadelen maar als ze kwijt zijn is het wel super handig idd een bandje en chip geeft toch iets van gerust gevoel! Hopelijk komt ze heel snel boven water.

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:21

Onze kat is ook kwijt geweest, hij was toch al zo'n zwerver buiten. Maar hij kwam altijd wel thuis overdag om te eten.
Tot we hem ineens 2 dagen niet gezien hadden. Ook koud en grauw buiten. Wij dachten die is vast dood gereden of die zit ergen opgesloten bij iemand.
Hij bleek dus in onze caravan te zitten die in de tuin bij ons staat.
Hij was via het dakluikje naar binnen gegelipt maar kon er niet meer door naar buiten...

tandlozemum

Berichten: 297
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Breda

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:33

ik wil je veel sterkte wensen.

Helaas weet ik precies hoe je je voelt.
Mijn kat is3 jaar geleden met een verhuizing naar buiten gegelipt. Nog nooit buiten geweest, en ook nog in een vreemde omgeving. 8 (!) maanden later is hij 20 km verderop teruggevonden. Gelukkig was hij gechipt net als jou kat.

Blijf hoop houden dus, zelfs maanden later kunnen ze nog terug gevonden worden. Gelukkig kunnen katten prima voor zichzelf zorgen. Na een vlooien en wormenkuur was mijn kat weer de oude.

Veel sterkte!!!!

CarinaR

Berichten: 11947
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:54

Wat vreselijk zeg. Sterkte, ik hoop dat jullie haar snel vinden.

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:25

Als ze krols zijn komen ze vaak na een kleine week vanzelf weer terug vandaar mijn vraag of ze gesteriliseerd is. Het lijkt dan toch het meest aannemelijk dat ze ergens opgesloten zit of in een auto is gesprongen.

Ik hoop dat ze snel weer terecht is.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 12:11

Ze is nog steeds niet terecht... Ik ben echt radeloos. Waar zou ze in godsnaam kunnen zijn? Er zijn aardig wat katten onze tuin binnengekomen vannacht, maar niet Abbey...
We hebben al in veel straten flyers in de bus gedaan, maar nog niemand heeft gebeld.

En om het nog leuker te maken doet de printer het niet, dus ik kan geen nieuwe flyers uitprinten...

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:12

Misschien bij kennissen/buren printen? Ik zou nu beginnen met flyers ophangen in andere dorpen aangezien ze er nog steeds niet is..

mooney1

Berichten: 1434
Geregistreerd: 20-10-08
Woonplaats: Stellendam

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:16

Houd er ook rekening mee dat ze misschien is aangereden ( niet leuk om te horen uiteraard) en dat ze zich dan terugtrekken.

R.I.P. lieve Billie *30-10-2009*
Iedereen is zichzelf, wie zou je anders zijn?

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 14:21

Nog steeds geen Abbey... Ik heb net langs de hele buitenrand van de wijk gelopen, maar daar had ook niemand haar gezien. Ik heb iedereen die ik tegenkwam aangesproken en een flyer meegegeven.

Nu is er ook een kat van een paar huizen verderop uit de straat weg, op donderdagavond verdwenen (een cyperse)... Hopelijk is er geen kattenhater actief! Wel erg toevallig dat ze dezelfde dag zijn verdwenen en dan ook nog uit dezelfde straat...

Bedankt voor al jullie tips en steun!

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:22

hier vannacht ook een kat op bezoek gehad, maar je zit niet in de buurt, helaas.
2 katten aan het boxen op de overloop en ik heb er maar 1...

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:23

StableDoor schreef:
Nog steeds geen Abbey... Ik heb net langs de hele buitenrand van de wijk gelopen, maar daar had ook niemand haar gezien. Ik heb iedereen die ik tegenkwam aangesproken en een flyer meegegeven.

Nu is er ook een kat van een paar huizen verderop uit de straat weg, op donderdagavond verdwenen (een cyperse)... Hopelijk is er geen kattenhater actief! Wel erg toevallig dat ze dezelfde dag zijn verdwenen en dan ook nog uit dezelfde straat...

Bedankt voor al jullie tips en steun!

Oh jeetje dat is helemaal eng...

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:25

Katten zijn taaie beesten, ik ken een kat die na een maand! nog thuis was gekomen. Mijn lieve vriend is ook een keer een paar daagjes op stap geweest, ik weet hoe je je voelt. Ik woon te ver bij je weg, maar heel veel sterkte ik hoop dat ze snel terugkomt!

Handgemaakte knuffeltjes van jouw eigen paard/pony <3
https://www.bokt.nl/markt/ad/512148/aan ... -paardpony

CarinaR

Berichten: 11947
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Poes die nog nooit buiten was geweest is kwijt, radeloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:33

Ik heb ook een keer een kat terug gevonden die al een half jaar zoek was. Liep nog geen 500meter van huis.

Ik hoop echt dat je dr snel vind

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Ubermetrics en 159 bezoekers