Konijnen springen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jenthexx
Berichten: 6
Geregistreerd: 07-01-12

Konijnen springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 21:33

Ik heb een konijntje, Loesje. Ze is hartstikke lief alleen... ze springt overal overheen... We kennen clickertraining en het duitse kaninhop, maar dit vonden we wat overdreven voor die beestjes. Maar ze sprong over haar ren van 1.20 dus kwamen we op het idee wat hindernisjes van 50 cm op te zetten. (kruisjes,oxers,stijlsprongen etc.) :+ We maakten ze steeds hoger MAAAAAAAR haar record werd 1.80 ! (absoluut niet onder dwang of aan tuigjes) Is dit normaal voor een huiskonijntje ? En kan het springen kwaad ? Vinden jullie het leuk of eerder zielig ? We zijn zelf misschien ook wat gek met onze dieren haha want we hebben haar ookal kom hier zit blijf draai kusje jambette enzo geleerd :+

Als jullie foto's/filmpjes willen zien hoor ik het ! Gr. :P


Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Re: [Regels] Konijnen springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:06

WZ --> BB

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:23

Saskiakefie doet hier veel mee :)
Heeft goede en leuke fimpjes op haar profiel staan. Verder is het niet schadelijk voor ze volgens mij, maar daar weet ik het niet helemaal zeker van. :)

WinSel

Berichten: 20566
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Konijnen springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:03

Konijnen kunnen erg hoog springen, zolang het konijn het leuk blijft vinden kun je er mee doorgaan
Maar ik zou het niet elke dag doen...

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️


Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Konijnen springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 16:03

Springen kan erg schadelijk zijn. Konijnen hebben een vrij zwakke rug waardoor 1 verkeerde sprong voor ernstige schade kan zorgen. persoonlijk zou ik konijnen helemaal niet laten springen en lekker konijn laten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: douschka, Femia, Gaabje, JesdaJinn, Melzazu, Vinny12511 en 32 bezoekers