OMG zo bang.

Moderators: Firelight, EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Thirty

OMG zo bang.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 18:16

Lees even mijn andere topic over het pupje dat hier gedumpt werd.

Staat nu iemand op de stoep om hem op te eisen. Ik ken haar en dat is 'trash' (tuig)van de bovenste plank!

Het verhaal zit kennelijk zo. Haar kinderen hadden pupje voor tante gekocht (dus ervoor betaald). En hier afgeleverd. Maar tante wilde het niet dus nu hebben wij hem. Er moet toch iemand voor zorgen niet waar. Nu, omdat haar kinderen ervoor hebben betaald, denkt ze dat ze hem zomaar terug kan nemen omdat tante hem niet wil...

Ik zei dat ze hem niet kreeg. Tante kan niet voor een pup zorgen maar volgens haar was dat niet belangrijk. GHaar kinderen hebben ervoor betaald en dus mag ze hem zomaar terug eisen :x

Ik heb mijn slaapkamer deur op slot gedaan en zit nu te wachten totdat Jason thuis komt. Hij is er met een minuut of 15.

HELP hij KAN gewoon niet daarheen, dan krijgt hij het zo slecht of verkopen ze hem weer...

Zit nu echt te janken, voel me zo bedrogen! Denk je het goede te doen...

_Noor

Re: OMG zo bang.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:18

OMG, wat vervelend... Kunnen ze niet naar binnen??

ORUN gediplomeerd

laurentius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:18

Hoeveel heeft ze ervoor betaalt? Kan je hem niet overkopen dan? Kan je niet roepen dat tante hem aan jou heeft gegeven?
Veel sterkte van ver....

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 18:20

Ze kunnen niet mijn slaapkamer binnen...moesten ze eens proberen ook!

OMG ik ben zo boos. Ik wil hem niet afstaan aan tuig, niet na alle zorgen die ik me om hem heb gemaakt, en niet geslapen heb 's nachts met twee pups van 9 weken.

Laurentius, het is tante's grote vriendin dus ik ben bang dat ze eerst A tegen ons vertelde maar nu B tegen hun zegt...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:22

Nee, dat kan ik begrijpen..
hopelijk komt Jason (je partner toch?) snel thuis.

ORUN gediplomeerd

zigranta

In Amerika is de dierenbescherming toch veel strenger? Kan je die niet om hulp vragen?

Joyce_

Vervelend... Maar, als zij voor de pup hebben betaald, ís het gewoon hun pup. Dat ze er niet goed voor zullen zorgen is rot, maar ze hebben nog niet bewezen er slecht voor te zorgen, ze hebben geen verbod op het houden van dieren (gezien ze nog een andere hond hebben) en feit blijft: het is gewoon hun dier.

Gisteren twijfelde je nog of je hem wel wilde houden, nu wil je hem niet meer teruggeven..

Ik snap het wel, maar het is gewoon hun eigendom, ben ik bang..

Succes met deze lastige situatie!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:23

Sancha schreef:
Ze kunnen niet mijn slaapkamer binnen...moesten ze eens proberen ook!

OMG ik ben zo boos. Ik wil hem niet afstaan aan tuig, niet na alle zorgen die ik me om hem heb gemaakt, en niet geslapen heb 's nachts met twee pups van 9 weken.

Laurentius, het is tante's grote vriendin dus ik ben bang dat ze eerst A tegen ons vertelde maar nu B tegen hun zegt...

Geef ze het geld wat ze betaald hebben. Dan is het toch goed?

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 18:23

Ja partner inderdaad...mijn schoonmoeder komt me te hulp.

Myukii, zij hebben er afstand van gedaan (gekocht en weggegeven), dan kunnen ze hem niet zomaar terugnemen toch?

Nee, ik ben aan het zoeken naar een GOED huisje...je had hem moeten zien in welke toestand hij hier kwam...

markies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:24

Jeetje wat vervelend hoop dat het zo snel wordt opgelost want dit kan echt niet, kan me voorstellen dat je overstuur bent.

laurentius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:25

Elke 'afspraak' die je kan maken die uitstel betekent is in je voordeel. Kun je tante bellen, als zij twee gezichten heeft is het haar eigen probleem als vriendin zelf met haar praat. Als jij tante zover krijgt dat ze pup aan jou toezegt heb je heel wat. Heb je een partner of een ander familielid die je kan helpen?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 19:19

Ja tante heeft gezegd dat wij er maar voor moesten zorgen. Ze is ook niet een keer komen kijken hoe het met hem ging.

Het is ongeveer opgelost; de ouders van vrienden van ons komen zo dadelijk onze kant op en nemen hem waarschijnlijk mee.

We kunnen dan zeggen dat we niet weten waar hij is, of dat we hem naar een asiel hebben gebracht.

Heb ook nog even een flink woordje met tante gepraat, dat als je met zulke mensen omgaat je alleen maar trammelant krijgt.

Hij gaat het bij die mensen vreselijk goed krijgen, en ik vind het ook niet erg (nou ja beetje wel maar niet zo erg), maar weggeven naar mensen waar hij het niet goed zal krijgen kanj ik niet over mijn hart verkrijgen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:12

[BB] Ah nee he. pup gedumpt.

Ik denk dat het wel zo ovelzichtelijk is om verder te gaan in het topic waar dit over gaat.
Daarom hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten