Ik heb een chihuahua reu genaamd Taco, super leuk beestje en heb er veel tijd in gestopt. Hij loopt nu keurig zonder te trekken aan de riem, luisterd perfect als hij losloopt, loopt de hele dag achter me aan, kan verschillende trucjes, en bedelde niet!
Nu vind m'n vader honden ook erg leuk, maar wat hij allemaal met mijn hondje uitvreet

Ik stuur hem steeds weg maar dit heeft geen enkel effect als m'n vader gewoon door blijft gaan

Nog een leuk detail, als ik met mijn gescheurde enkelband op bed lig met een drukverband tegen de zwelling en dat beest gaat aan de poeperij snacht van al dat smerige eten mag ik het zelf allemaal opruimen op een been. No way dat hij zijn bed uit komt.. Als hij moet overgeven van al die troep sta ik het weer op te ruimen, geef ik aan dat het komt omdat mijn vader niet luisterd en hem eten geeft is dat allemaal onzin en is taco gewoon niet lekker. Toch raar dat hij dat nooit doet als hij alleen brokken krijgt.
Heb hem al zo vaak uitgelegd dat dit soort eten niet goed voor hem is, en dat ik ziek word van dat vreselijke gebedel. Krijg ik allemaal domme antwoorden van ja maar ik laat hem ook uit als het aan jou ligt zou hij de hele dag binnen zitten blabla.
Dat is vreselijke onzin, hij besluit er op zaterdag om 7 uur uit te gaan en vind het fijn te wandelen, dus neemt taco mee. Hij heeft geen enkele verplichting en Taco heeft nog nooit in huis geplast, ik laat hem netjes uit en neem hem mee als ik wegga.
Hoe dring ik door bij mijn vader? Hij vind zichzelf heel wat omndat hij vroeger onze dalmatier heeft opgevoed(vind hij zelf, mn moeder nam die hond mee naar cursussen ect) en ik heb het echt niet aan hem te danken dat mijn hondje zo goed opgevoed is..