Borstelen, hond??

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LoveLoes

Borstelen, hond??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-10 17:24

Hee!

Ik heb een labrador van 1 jaar en had een vraagje, Borstelen jullie je hond (labrador) ook? En welke borstel gebruiken jullie dan en hoe reageert de hond daarop blijft die netjes zitten enzo?

Brand maar los!

Groetjes,

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 09:03

Jup, hier, met een nog kortere vacht (Duitse Dog). Gewoon met een rubberen rosborstel speciaal voor honden, met korte nopjes :j
Of zn ruit, die heeft wat grotere noppen, maar die werken ook prima.

AfbeeldingAfbeelding

Los met Lois hondenuitlaatservice | Haarlem en omstreken

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 21:18

Loiz schreef:
Jup, hier, met een nog kortere vacht (Duitse Dog). Gewoon met een rubberen rosborstel speciaal voor honden, met korte nopjes :j
Of zn ruit, die heeft wat grotere noppen, maar die werken ook prima.

AfbeeldingAfbeelding

Hee bedankt! Waar koop je die? En hoe duur zijn ze?

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:28

Die oranje heb ik hier nog liggen :D

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord. Dat niemand kent.
Ik zoek een woord, dat wil zeggen dat jij de liefste bent! <3 <3

wyko

Re: Borstelen, hond??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:59

Ik gebruik gewoon mijn (rubberen) rosborstel-ding van de paarden.
Werkt super en ze vind het fijner dan zo'n ding met van die scherpen pennen/punten.

Nieuw profiel! Eindelijk

Thirty

Re: Borstelen, hond??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:04

Een simpel zweetmes met kartels doet wonderen! Gebruik ik zelf ook en mijn hond heeft een soortgelijke vacht.

Met een rubberen borstel zoals hierboven krijg ik er niet genoeg haren uit, maar met het zweetmes des te meer!

sitaenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:15

Sancha schreef:
Een simpel zweetmes met kartels doet wonderen! Gebruik ik zelf ook en mijn hond heeft een soortgelijke vacht.

Met een rubberen borstel zoals hierboven krijg ik er niet genoeg haren uit, maar met het zweetmes des te meer!

Ik heb ook een labrador, maar die van ons hoeft zo´n zweetmes niet te zien hoor!
Ik zou een rubberen borstel of een borstel met middelmatige haren (niet te hard-niet te zacht)
nemen...

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:15

sitaenik schreef:
Sancha schreef:

Ik heb ook een labrador, maar die van ons hoeft zo´n zweetmes niet te zien hoor!
Ik zou een rubberen borstel of een borstel met middelmatige haren (niet te hard-niet te zacht)
nemen...

Hoezo niet? Molly gaat er helemaal voor staan als ze het ding alleen al ziet :Y)

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 22:49

Citaat:
nemen...

Citaat:
Hoezo niet? Molly gaat er helemaal voor staan als ze het ding alleen al ziet :Y)

Nou mijn hond vind de gewone borstel al niet leuk, dus denk niet dat ik met zon zweetmes aan moet komen.. Ik zal eens gaan kijken in de winkel.

Nog meer tips?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie