Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight
Sancha schreef:Een simpel zweetmes met kartels doet wonderen! Gebruik ik zelf ook en mijn hond heeft een soortgelijke vacht.
Met een rubberen borstel zoals hierboven krijg ik er niet genoeg haren uit, maar met het zweetmes des te meer!
sitaenik schreef:Sancha schreef:Een simpel zweetmes met kartels doet wonderen! Gebruik ik zelf ook en mijn hond heeft een soortgelijke vacht.
Met een rubberen borstel zoals hierboven krijg ik er niet genoeg haren uit, maar met het zweetmes des te meer!
Ik heb ook een labrador, maar die van ons hoeft zo´n zweetmes niet te zien hoor!
Ik zou een rubberen borstel of een borstel met middelmatige haren (niet te hard-niet te zacht)
nemen...
Citaat:Ik heb ook een labrador, maar die van ons hoeft zo´n zweetmes niet te zien hoor!
Ik zou een rubberen borstel of een borstel met middelmatige haren (niet te hard-niet te zacht)
nemen...
Citaat:Hoezo niet? Molly gaat er helemaal voor staan als ze het ding alleen al ziet
Gebruikers op dit forum: DemDeempel, GoogleAdsense, Melyoramel, MissYvette4u, Napie, Sanniie, Tanald, Vernon en 64 bezoekers