Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73
LDRD schreef:Meenemen? Menen jullie dat nou serieus?
Wie zegt niet dat hij gewoon een thuis heeft? Mijn rode kater is ook een allemansvriend die iedereen op straat 'aanspreekt'. Moet er niet aan denken dat iemand zich over hem 'ontfermt'.
justdiesel schreef:Gister was ik bij mijn broer op feest. hij liet me buiten een jong katertje zien die daar aan was komen lopen.
Hun hebben ook al een kater en een poes en willen er geen meer bij, ze hebben in de buurt al rond gevraagd of er iemand een kitten mist maar niemand mist er eentje....
Het katertje blijft maar bij hun in de tuin en miauwt errug zielig, het ziet er verder wel goed uit.
Uiteraard moest ik dat beestje even pakken en aaien, hij kroop helemaal in mijn nek om te kroelen!
Echt wild is het beestje dus niet, maar wel bang genoeg om zich niet vlug te laten pakken.
Nu regent het al de hele dag flink en dat kleine manneke houd me zo bezig!
Ik vind het zo zielig dat dat beestje zeiknat word en zit te kleumen......
Ik heb hier al een balletje opgegooid dat ik hem wel in huis wil nemen, man staat niet te springen maar vind het ook wel zielig.
Hij smsde net (is met de kids de hele dag weg) dat ik het beestje mocht halen, maar dat hij wel bang was hoe Lotje (onze poes van inmiddels 3) zal reageren. Toen Floortje (onze poes van inmiddels 2) er bij kwam was Lotje dagen over de zeik!
Ik weet nu niet goed wat te doen, help!!!
RedPassion schreef:Eerst checken of het diertje vermist is en bij de DA laten nakijken of hij een chip heeft. Als hij er goed uit ziet heeft hij misschien gewoon een huisje. Dan zijn die mensen straks ineens hun kat kwijt.