Vermist Dazzle onze rode kater

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xJess

Vermist Dazzle onze rode kater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 10:43

Hallo allemaal,
Sinds donderdag 2 september is onze rode kater Dazzle vermist. Het is een tengere cyper rode kater met een lichter staartpuntje. Hij is ruim 1 jaar oud. Hij is gechipt en gecastreerd. Het is een beetje een bange kat, die niet zomaar naar iedereen toe zou gaan.
Normaal kwam hij elke avond netjes thuis, maar donderdag opeens niet meer.
Hij is vermist in Moordrecht (omg Gouda)
Alvast bedankt
Jessica

Hier nog een foto van Dazzle:
Afbeelding

Life is like a dressage test. If you're too busy thinking about your last move, the next one won't be any good either.

Mist

Re: Vermist Dazzle onze rode kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:17

Flyers opgehangen ? Amevedi gemeld ? Zeker omdat hij wat schuwer is, vooral sávonds laat rondlopen en hem roepen, als het stil is op straat.

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 12:04

@Mist
Bedankt voor je advies,
Flyers hebben we nu opgehangen en ik ben heel internet aan het afspeuren voor site's waar ik hem op kan zetten. Amevedi hebben we een mailtje gestuurd, omdat het zondag is. De dierencentrale hebben we gister ook gebeld.
En gister tussen 10 en 11 uur hebben we met zn 4en een heel stuk van ons dorp afgezocht. maar helaas nog geen resultaat.

Life is like a dressage test. If you're too busy thinking about your last move, the next one won't be any good either.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 12:15

Ik hoop dat je hem alsnog vind. Eh..nog iets, in sommige gemeentes halen ze ook dode katten op, ze horen dan te checken of deze op amevedi staan en een chip hebben. Maar soms gebeurd dat niet (zoals bij een vriendin van mij) voor alle zekerheid maandag ook even naar de gemeente bellen.

Blijven volhouden ! ook met het roepen sávonds. Heb je op de flyers ook gezet dat mensen even in hun schuurtje o.i.d. kijken of hij niet opgesloten zit ?

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 12:17

Oh okee, bedankt. Dat van de gemeente wist ik nog niet.
Ja hebben we er ook op gezet, we zijn ook van plan om de mensen bij ons in de straat een mailtje te sturen, of ze willen kijken in hun schuur.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 17:44

Topic mag worden gesloten.
Dazzle is terecht, hij is overreden en overleden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie