worm vraag bij kat

Moderators: Firelight, EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marleen_usar

worm vraag bij kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 13:58

Ik heb een vraag over wormen,ik heb gegoogled maar vind er geen afbeelding van.Misschien maak ik me druk om niks,ik heb een pers die heel erg worm gevoelig is en wordt dan ook nauwkeurig en op tijd ont wormt.Hij slaapt veel buiten in de tuin en neemt van alles mee aan zijn vacht,zoals blaadjes.Van de week lag hij binnen op de tafel en mijn dochter zei, he kijk een worm.Dus ik vroeg wat bedoel je,nou een worm ligt hier bij JK.Toen ik vroeg hoe ziet hij er uit had mijn dochter hem al in de tuin gegooid.We konden hem niet meer vinden,ze zei dat de worm er uit zag zoals een regen worm.Dus dezelfde kleur en dezelfde maat.Nou dacht ik dat die aan zijn vacht zat en hij hem mee naar binnen had genomen,maar ik kreeg twijfels.Kan een kat wormen hebben die lijken op een regenworm?

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:22

Ehhh... misschien wel maar ik ken ze niet. Heb alleen ooit de spoelwormen gezien, maar die zijn veel dunner en witter.
Misschien kan je iets via google vinden?

rust zacht lief zusje van me, 2011

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 14:23

Nee daar kan ik geen afbeelding vinden, zo dat mijn dochter kan zeggen of die het was?

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:35

Paarden hebben ook recht op een eerlijk leven

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie