Hernia Hond en verplaatsen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

saskiaojan

Berichten: 7236
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:22

Neem contact op met Iris van Deur, ze heeft onze teckel met hernia ook gelukkig snel kunnen helpen. zaak is om snel actie te onderemen, want hoe langer er "niks "(dus hoe langer de zenuwen bekneld zitten) aan gedaan wordt, hoe lastiger de zenuwen herstellen.
Mocht je bij haar in de buurt wonen, kun je bij haar ook revalideren, anders ook zsm op zoek naar een goede dierfysio met aquatrainer.

Mijn teckel was accuut verlamd en kon niks meer met zijn achterhand, ook niet plassen en poepen, dit was op maandag, op donderdag konden we bij Irs terecht (lange reis vanuit Friesland) zij heeft de rugwervels gemanipuleerd en zo ruimte gecreerd voor de zenuwen en de hernia(ontsteking. Direct daarna kon hij weer plassen en een paar uur later ook poepen. Na thuis een aantal weken oefeningen te hebben gedaan zijn we naar Karin Baas dierfysio gegaan en daar is hij in de aquatrainer gegaan en nu naar een jaar loopt hij weer zelfstandig!
succes en beterschap voor jullie hond!
Om hem te kunnen verplaatsen heb je een CareLift tiltuig, dit werkt ook goed!Ik heb er nog wel 1 liggen maat teckel, die past jullie hond niet ben ik bang.... anders stuur je maar een pb dan stuur ik hem op.

https://www.dierendoktersshop.nl/careli ... achterkant
Laatst bijgewerkt door saskiaojan op 15-11-18 13:25, in het totaal 2 keer bewerkt


saskiaojan

Berichten: 7236
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Hernia Hond en verplaatsen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 08:12

Hoe gaat het letsdunit?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, Princesj, YandexBot en 132 bezoekers