Welke glucosamine voor een hond met gewrichtsklachten?

Moderators: NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ChelseaAyLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:35

Ik geef gewoon van de Kruidvat. De glucosamine en chondroïtine met msm. Die werkt net zo goed als het dure spul voor honden hoewel mensen zullen zeggen dat dat niet zo is. Heb de dure eerst gegeven en merk werkelijk geen verschil met die van de Kruidvat, die ik vaak haal als er een aanbieding is, en die dus echt een stuk goedkoper is. Ik gebruik het zelf ook en het heeft enorm verlichting gegeven in mijn schouder die chronisch zeer deed na een nare breuk. Merk aan de honden ook dat ze minder last hebben. Voor de dagen dat ze wel last hebben of we heel veel gedaan hebben geef ik ze novacam bij. Mijn ene hond heeft artrose in haar elleboog door een blessure en de andere is gewoon wat oud en had moeite met opstaan en opstarten

Chelsea CEN Leersum 126 km volbracht! De eerste klasse 4 is een feit. Gelders Kampioen in de klasse 2
Mijn dames in the picture: [ITP] Mijn dames in de picture
Ay Lee in the picture: [SPR-ITP] Ay Lee voor het eerst op bokt

ChelseaAyLee

Re: Welke glucosamine voor een hond met gewrichtsklachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:05

Ik geef gewoon 1 tablet, de ene hond is 26 kg en de andere 39. Merk niet dat de dosering veel verschil maakt tussen beiden, vandaar beide 1 ondanks gewichtverschil. Zou de jouwe dus ook gewoon 1 geven.

Chelsea CEN Leersum 126 km volbracht! De eerste klasse 4 is een feit. Gelders Kampioen in de klasse 2
Mijn dames in the picture: [ITP] Mijn dames in de picture
Ay Lee in the picture: [SPR-ITP] Ay Lee voor het eerst op bokt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie