Wanneer is het genoeg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-18 15:13

Wanneer is het genoeg? Een topic die je wel vaker voorbij ziet komen op bokt. Vaak als ik die lees, heb ik voor mijn eigen al een beeld.
Maar nu? Nee ik heb geen idee, voor ons is alles tegenstrijdig.

Het gaat om een hondje dat eigenlijk al 8 jaar in geleende tijd leeft om, het maar zo te zeggen.
Vanaf hij 2 was getobd met rug problemen, diagnose: aangeboren vernauwing van het ruggenmerg met een hernia als gevolg. Helaas niet te opereren.
Uiteindelijk krabbelde hij iedere keer weer op zodat we niet de knoop hoefde door te hakken om hem te laten gaan.
Dit blijft altijd een gevoelige plek bij hem. Maar met gedoseerde beweging gaat dat nu goed. Je ziet wel dat hij het los rennen echt wel mist. Heel af en toe mag hij even los en dan is hij zo blij. Je ziet hem genieten. Waar dat een half jaar geleden nog 1x per week kon, is nu eigenlijk 1x per 2/3 weken het max. Maar hij knapt er geestelijk echt van op. Hij mag dan naast ons huis even op het gras en bij het strandje loslopen. Wel merken we aan hem dat wanneer hij te gek doet, hij stijf loopt en zich echt wel in de weg zit. Daarom is het max 10 minuutjes en dan weer aan de riem.

Daarnaast is er vorig jaar een flinke tumor weg gehaald, helaas voelen we dat deze terug komt. Is nog een klein bultje. Nog een keer weg halen is volgens de da geen optie meer.

Het laatste jaar drinkt en plast hij een stuk meer. Dit meten we af op advies van de da zodat we weten hoeveel. gemiddeld is dit 1.2 liter per dag. Best veel voor een hondje van 18 kg.
Urine en bloed onderzocht en nieren, lever etc allemaal goed, ook geen suikerziekte. Wel concentreert hij het niet voldoende.
Maar of het vele plassen nu de oorzaak is van het vele drinken of anders om is niet duidelijk.
De laatste tijd steeds vaker ongelukjes dat hij het niet op kan houden.

Gisteren een gesprek gehad met onze vaste da uit de kliniek. Die gaf aan dat het nog wel eens cushing kon zijn. Maar op het vele drinken/passen na heeft hij hier geen symptomen van. Da geeft aan dat in zijn geval moeilijk gaat worden dat ivm met de tumor, die kan het nl ook veroorzaken. Dit alles onderzoeken komt op een kleine € 500 en dan komt de eventuele behandeling indien het kan er nog bij.
Een operatie kan hij niet meer aan, en opereren hem liever ook niet meer.
Het ongewenste urine verlies verwachten ze niet dat dit gaat verdwijnen.

Verder slaapt hij heel veel, en we twijfelen eraan of hij pijn heeft. De da geeft aan geen advies verder te kunnen (of mogen?) geven. En de bal licht bij ons. Puur omdat er meer speelt. Afgelopen dec was hij een periode slecht en toen had de da al in zijn dossier voor andere collega's gezet, dat als wij beslissen dat het genoeg is hier gehoor aan gegeven moet worden.
We moeten nu zelf bepalen wanneer het genoeg is. En dat is verrekte moeilijk. Want wanneer bepaal je dat? Want de da liet wel doorschemeren dat wanneer we wachten en hij op een ochtend in zijn eigen plas wakker word we te laat zijn.

Maar als wij nu naar hem kijken dan,
* Is hij nog regelmatig echt blij en komt zelf om te spelen
* Eet net zoals anders, is nooit een hele beste eter geweest
* Een grote clown die hij ook altijd al is geweest.

Of het nu kwam dat onze houding gisteren anders dan anders was, geen idee (wij grapte al, hij had het telefoon gesprek tussen mijn man en mij afgeluisterd).
Dat mijn man en zoon uit het werk kwamen was hij dol enthousiast, uitbundiger dan anders.
Bleef gek doen en de clown uithangen.
Echt een spelletje mind fiets vanuit zijn kant haha, ik ben te goed nog.
Is gekheid want zo denken ze helemaal niet.

Maar hier thuis kunnen we alle 4 nou niet zeggen van, ja wanneer. We willen voor hem echt niet te laat zijn, maar ook niet te vroeg.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is


kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-18 16:31

Divers schreef:
Je bent nooit te vroeg.

Dat zeg ik ook altijd, maar als ik dan naar hem kijk en hij hangt weer de vrolijke clown uit ben ik bang dat ik weer wel te vroeg ben. Snap je wat ik bedoel?
bigone schreef:
Divers schreef:
Je bent nooit te vroeg.

Inderdaad, niemand kent zijn dier zo goed als jezelf en toch ben je heel vaak met dit soort zaken te laat. Uit je verhaal blijkt veel liefde voor het dier maar ook onomkeerbare zaken die tot veel ongemak gaan lijden voor het dier. Ik zou hem een week knetter verwennen, met eten en los lopen waar hij maar wil en dan laten gaan. Misschien krijgt hij een flinke terugslag in bewegen die dagen maar dat kan alleen je keuze voor inslapen bevestigen, het hoofd wel wil maar het lichaam op is.

Sterkte.

Haha met eten verwennen komt wel goed ;-) Constant los laten rennen is echt funest voor zijn rug, maar dat is al jaren zo. Want dan komt de hernia echt weer opspelen. Gaat hij ook echt met een krom gebogen rug lopen. Iets wat hij nu niet doet. Maar geeft idd misschien wel weer bevestiging idd.
Ben het zeer zeker met je eens dat zijn koppie beter is dan zijn lijf.
Hij is echt mijn maatje en omgekeerd ook.


Ianthe schreef:
Ik had een oudje van 14 jaar geadopteerd en na 8 maanden zag ik gewoon dat zijn blik anders was, hij kwam amper nog de mand uit en zijn hele houding was opeens anders. Hij liep daarvoor echt nog super vrolijk mee op wandelingen. Naar DA gebracht om nog even te checken en bleek dat zijn hart er ook bijna mee op hield.. Dus laten inslapen, anders was die vanzelf wel een keer overleden in zijn slaap, maar omdat hij gewoon niet meer vrolijk was heb ik hem laten inslapen.

Het moet nog waardig blijven voor de hond, als die inderdaad in zijn eigen plas gaat liggen, ben je te laat eigenlijk. Lees soms verhalen van mensen die dit ook afvragen en dan staat er al bij dat de hond regelmatig binnenplast en erin blijft liggen. Dat vind ik echt zo triest.. of mensen die een luier bij de hond om gaan doen, kom op zeg.

Hem zien wakker worden in zijn eigen plas wil ik echt niet voor hem! Want dan ben je idd echt te laat.
Moet zeggen dat hij met liggen eigenlijk nooit nat is, is echt met lopen dat er soms wat druppeltjes uit druppelen. In de hal met naar buiten gaan laat hij het wel eens lopen omdat hij het dan slecht op kan houden. Hierbij maakt geen verschil in tussentijd. Want soms geeft hij aan dat hij er na anderhalf uur weer uit moet en gebeurt, maar bv na de nacht niet. Bij mij heeft hij tot op heden nooit in de hal geplast, alleen bij mijn man (gebeurt het het meeste) en af en toe bij de kinderen (14+18)

Pluttersput schreef:
Dat zou ik inderdaad ook doen. Als het mijn hondje was, en de dierenarts gaf aan eigenlijk niks meer te kunnen betekenen, ging hij nu flink op pijnstillers, plande ik alvast een datum voor euthenasie en liet hem tot dan lekker los lopen en knuffelen en verwennen.

Ik heb het nu 2x voorbij zien komen, mensen die te laat waren. Door hun eeuwige: oh ja maar vandaag heeft hij weer een goede dag, we kijken het nog even aan.. en dat wil je niet. Je wil niet denken: ik had toch gisteren al moeten gaan, maar toen leek hij nog zo goed. Dat neem je jezelf echt kwalijk. Dan kan je beter op een relatief hoogtepunt stoppen, wetende dat het toch niet lang meer zou duren, dan dat je te lang door blijft gaan..

Wat je ook kiest, sterkte. Leuk is het nooit om de beslissing te moeten maken :(:)

Vind sws dat hij meer goede dan slechte dagen moet hebben. Om me heen zie ik ook dat mensen te lang wachten en steeds uitstellen.
De da wil eventueel nog de onderzoeken op cushing willen doen. Maar heel eerlijk zie ik het niet zitten. Kijk als ik zeker weet dat hij daarna nog een redelijk normaal leven heeft geef ik met liefde die € 500 er aan uit. Medicatie kost daarna minimaal € 50 p/mnd gebaseerd op de laagste dosis. Maar via google kwam ik erachter dat een tumor in de buik (in zijn geval overgang borst - buikholte) of bijnieren de medicijnen niet gaan werken. Is het en en, is er ook geen optie meer.


Ik ben naar de da altijd heel open en zeg ook altijd "het moet wel eerlijk blijven".
Gisteren zei hij nog, dat zeg je altijd maar daar kan ik je geen eerlijk antwoord op geven. Aan de ene kant is het dan omdat ze het eigenlijk niet morgen zeggen dat ze het adviseren. Of weet hij het echt ook niet meer?
Zijn advies was, ga met elkaar thuis overleggen met wat de mogelijkheden zijn.
Voor mijn gevoel is dit geen bevredigend antwoord als jullie snappen wat ik bedoel.
Aan de ene kant is hij nog goed en aan de andere kant een stuk minder

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-18 11:05

Dank jullie wel allemaal.

Nog een goed gesprek had met tante die al zolang ik me kan herinneren zelf fokt met honden. Haar idee is ook dat het geen cushing is wat er speelt.

Gisteren had hij een slechte dag en wilde ook niks hebben qua eten. Zelfs geen klein koek kluifje. Gelukkig met de avond toch een deel van zijn brokken gegeten.
Vanmorgen een hondje die ik om eerlijk te zijn al een tijdje niet gezien had. Zo blij en vrolijk, met uitlaten zelfs om me heen dartelen en een stok pakken uitdagen. En dit zelfs aan de riem, hij doet dit wel als hij los mag.

We hebben hier thuis besloten (mede na gesprekken met andere die hem ook kennen) hem niet meer het hele medische traject door te gaan halen. Dit omdat we miss 1 ding op kunnen lossen en de rest niet. Mede komt dit voort dat hij enorm veel stress ervan ondervind (hij heeft zoveel stress bij de da dat hij haast standaard de boel daar onderplast, al heeft hij voor het naar binnen gaan geplast).

JoyCiej007, onze eigen kliniek heeft alle foto's etc allemaal door besproken en laten beoordelen door 2 verschillende 2elijn klinieken en kwamen allemaal tot dezelfde conclusie dat het niet operabel is.
En heel eerlijk, ik ga hem die operatie aan zijn rug nu niet meer aandoen. Want dit is maar 1 van de problemen. Plus met zijn tumor weg halen vorig jaar was het de vraag of hij al door de narcose heen zou komen (welke nu ook weer terug aan het groeien is)

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-18 17:58

Joolien, indien nodig krijgt hij Metacam maar kan hier niet echt super tegen. Maar bij sporadisch geven gaat het wel.


Poes, de reden dat hij niet veel los kan rennen is omdat hij zelf geen grens heeft. Hij stopt dan pas als het niet meer gaat en we moeten hem gewoon voor zijn eigen in bescherming nemen. En dit doen we al zo'n 8 jaar puur omdat hij geen rem heeft.
Maar eerlijk is eerlijk hij is echt vandaag compleet gestoord in de goede zin van het woord. Aan de riem is hij weinig zo uitbundig idd, hij had vandaag echt het gedrag aan de riem wat hij normaal doet als hij los loopt. En dat dat heeft hij idd al heel lang niet laten zien. Laatste tijd ging hij liever zijn behoefte doen en dan rechtsom keer naar huis, maar dan wel blij en enthousiast voor de kast staan te stuiteren voor wat lekkers.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 01:19

A3a1 schreef:
Ik zou niet te lang modderen, je hebt ws stiekum de grenzen al behoorlijk opgehrekt door hem niet zo vaak meer gek te laten doen.

Ik zou eens heel serieus met je dierenarts praten.
En ik denk dat ik hem los zou laten en zo gek laten doen als hij kan met pijnstillers die zoveel mogelijk pijn onderdrukken en dan als hij pijn krijgt in laten slapen.

Dat heb ik afgelopen week gedaan. Ik heb gevraagd of het eerlijk is tegen over hem?
Want dat vind een vereiste.
Hij zei letterlijk " die vraag hen je mij al vaker gesteld, en hij vond voor nu van wel. Maar wacht niet totdat hij in zijn eigen plas wakker word. Praat erover thuis, en je hoeft niet ala minuut een besluit te nemen. Kijk het aan."
Daarom vind ik het gewoon moeilijk.
Bij onze andere honden was het gewoon duidelijk. Zijn grote vriendin had een tumor in haar keel en borstholte. Ook dat moesten we in de gaten houden. Toen kwam er mooi weer en kreeg ze het benauwd. Niet dat ze naar adem liep te happen of zo. En als het met de avond afkoelt was ze er weer. Maar er kwam nog meer warm weer aan en dat wilde we haar niet aandoen en hebben haar laten gaan.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 10:21

Poes, dat idee gaat hier helaas niet werken. Hier een man die altijd doorschuift en die beslissing niet kan nemen. Oudste lijkt op zijn vader en de jongste is een heel gevoelig meisje die dat ook niet kan, dus eigenlijk zo gezegd, de definitieve beslissing bepaal ik.

A3a1, ik snap waar je heen wil en wat je bedoeld. Maar dat druist aan de ene kant tegen mijn gevoel in. Maar dat komt misschien wel dat wij hem voor zijn rug al 8 jaar zo gedoseerd laten spelen. Nu wel minder dan voorheen hoor. Tenminste met uitlaten. In huis/tuin hebben we hem nooit beperkt in rennen en gek doen, en dat doen we nu ook niet.
En dat is, in huis komt hij regelmatig met een bal of flostouw aan, jaagt op de katten (lees rent mee als die de gekke 5 minuten hebben en van boven naar beneden rennen, rondje kamer en weer naar boven vliegen, hij wacht onderaan de trap tot ze weer terug komen).
Als hij echt een periode met echt last heeft doet hij dat niet, dan weet hij wel zijn grens. Die hij niet heeft met losrennen. Een beetje een idee hoe hij doet met losrennen. Hij is opgegroeid met een stuiterbal boxer, en doet eigenlijk precies hetzelfde. Toen zij nog leefde hield hij haar ook bij met rennen op het open veld, strand etc. En ook toen moesten we hem aan de lijn doen, hij rende zich echt dood.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 11:10

A3a1, klopt dat is hij ook blij heb je gelijk in. Dat omdat hij niets liever doet.
Moet zeggen dat hij gisteren en vandaag echt goed is, zelfs aan de riem. En dat was wel weer een eye opener dat het de laatste tijd anders was.

Kijk 8 jaar geleden kregen we vanuit de da te horen:
* Niet meer los lopen
* Niet meer in de tuin spelen
* Niet met ballen en stokken spelen
* Niet meer met zijn grote boxer vriendin spelen
Kwam er zowat op neer dat we hem in een glazen kooitje moesten stoppen. Toen hebben we gelijk gezegd, dat gaan we niet doen.
Na de opbouw periode hebben we hem gewoon weer laten gaan als hij wilde. Dat resulteerde al snel enorme klachten van zijn hernia. Eigenlijk erger dan de vorige keer. Gebeurde in het weekend en na een spuit zou hij moeten opknappen, deed hij niet. Andere dag dezelfde spuit alleen dan 3x de eerste dosis. Hij moest dan uiterlijk donderdagmiddag weer gaan lopen, stond toen een afspraak voor 14.00 gepland. Om 13.00 die dag ging hij pas weer lopen en knapte weer op.
Toen zijn we begonnen met minder los lopen, eigenlijk 1x daags los met zijn vriendinnetje en op dagen dat hij wat minder was dan bleef hij aan de riem. Omdat zijn vriendin het wel nodig had om uit te razen ging ik vaak daarmee die dag dan fietsen.
En over die 8 jaar is het loslopen langzaam aan minder geworden en het laatste jaar was het 1x per week.
Hoe wij het voor konden blijven was naar hem kijken, hij uit weinig pijn maar je ziet wel dat hij dan iets krom ging lopen met zijn rug.

Maar goed er speelt nu alleen meer naast zijn rug, en dat is de terug komend tumor, veel plassen en drinken.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 13:37

A3a1, jij slaat eigenlijk de spijker op zijn kop, hondje van de dag dat zeggen wij ook. En voor nu meer goede dan slechte.

Gini hem opnieuw door de molen trekken gaan we niet meer doen. Is niet eerlijk tegenover hem. Levert hem zo veel stress op om naar de da te gaan. En dat houd in dat hij overal diverse keren voor heen moet. Plus op het vele drinken/plassen na (wat wel onderzocht was maar tot op heden geen diagnose) we weten wat er gaande is.


Zijn vacht zie je niets aan, ook geen kale plekken etc. Iets wat wel echt kenmerkend is voor cushing. Alleen het plassen/drinken komt overeen

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-18 14:14

Onderzoek voor cushing is 3x urine onderzoek, aanvullende bloedtest, en echo
Rest is aangeboren vernauwing van het ruggenmerg en een terug kerende tumor op het borst gedeelte net achter zijn voorpoten

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 13:38

Snap je hoor Gini en ook betreft een echo. Maar het is zo'n neuroot bij de da dat dit gedaan moet worden met een roesje. En dat roesje is eigenlijk ook voor de da een struikelblok (ook bij het cushing onderzoek).

Of het een tijdelijk opleving is? Geen idee. Maar de laatste 4 dagen gaat hij goed. Heb hem de laatste paar dagen met de ochtend los en ook dat gaat goed. Hij rent heen en weer, springt tegen me op als een grote clown. Overigens zonder pijnstilling. Hier hebben we bewust voor gekozen om dit niet te geven. Onze ervaring met hem is dat hij met snel alweer te ver gaat wat hij weer moet bezuren (of hij moet aangeven pijn te hebben, dan natuurlijk wel).
Veel drinken/plassen is verder onveranderd
Zoals hij nu is, zeg ik laat hem maar lekker lopen en nog genieten.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-18 16:24

Rindin mankementen met ouder worden is geen probleem, zolang het eerlijk voor hem blijft.
En indien nodig krijgt hij metacam.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-18 08:50

Rindin vatte het ook niet zo op hoor. Had het topic aangemaakt omdat hij toen eigenlijk steeds minder werd en nav een gesprek met onze vaste da. En soms is geeft een tip/mening van iemand anders je net even een andere blik erop.
Maar zoals hij nu is, al stond er een afspraak gemaakt bijvoorbeeld dan was die sws niet doorgegaan. Want daar is hij nu gewoon te goed voor, en eerder was er toch enige twijfel. Ik twijfelde of het voor hem eerlijk was, dat is iets wat ik altijd voorop wil stellen, het moet voor hem eerlijk zijn.
Maar soms omdat je zelf je dier dagelijks ziet, zie je ook wel eens wat over het hoofd omdat het geleidelijk gaat. En dan nog niet eens je grens verleggen.
Want als het aan mij ligt dan houd ik het liefst hem nog 10 jaar bij me, minimaal hihi

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wanneer is het genoeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-18 09:33

Rindin, aqua training/ zwemmen verbetert niet, al geniet hij wel echt van zwemmen. Ostheo heeft hem in het verleden 1x behandeld en had toen een averechts effect. Zij gaf aan dit niet meer te adviseren bij hem. Eigenlijk durf ik dat nu ook niet meer. Tenminste niet voor zijn rug.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 17:05

Straks om 17.00 komt de dierenarts en word hij ingeslapen.
Voelt allemaal heel erg dubbel
Aan de ene kant blij maar zijn lijfje is op.
Hij is de laatste dagen hard achteruit gegaan.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 20:39

Het is idd goed zo, nu is hij weer samen met zijn vrouwtje.

Met de da afgesproken dat ik hem wat sedatie pasta zou geven zodat hij niet zoveel stress ervan zou hebben. Moesten die om.16.00 geven en hij zou om 17.00 komen.
Hij was redelijk onder zeil ervan totdat de da binnen kwam. Hij werd echt gemeen link, miss wel omdat ik bij hem zat en hij mij altijd vreselijk beschermd. Da nam even afstand en vertelde wat hij ging doen tegen onze kinderen en ons.
Spike ging weer liggen en het was goed.
Daarna allemaal rustig verlopen. Heen gegaan op zijn favo stoel.


Afbeelding
Rust zacht Spike

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, lissssan, MagicBullet en 160 bezoekers