Kitten in huis

Moderators: Dani, NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 16:48

zeker voor het 2e kitten gaan! het zou alleen wel mooi zijn als die tot minimaal 10, maar liever nog tot 12 weken bij de moeder kan blijven.

verder is whiskas een beetje het junkfood onder het kattenvoer, zoek liever een voer met een wat hoger vleespercentage. (ik voer zelf porta21 grainfree, te bestellen bij zooplus. daar zijn vele voeren met een hoog vlees gehalte te vinden maar in de betere dierenspeciaalzaak is er absoluut ook goed voer te vinden)

inenten met 9 en 12 weken
ontvlooiien wordt aangeraden maandelijks te doen, ik doe het alleen als ik een vlo gespot heb. Ik heb binnenkatten dus is eigenlijk nooit nodig.
ontwormen is zeker in het begin belangrijk, vanaf 12 weken iedere maand tot ze een half jaar oud zijn.

Het wordt aangeraden om wat betreft kattenbakken het aantal katten + 1 te doen. Nu moet ik zeggen dat ik 6 katten heb met 3 grote kattenbakken maar die kunnen en mogen hun behoefte ook in onze afgesloten tuin doen. Ik gebruik klontvormend grit, schep elke dag de plasjes en poep er uit. klusje van 5 minuten en zo blijft het schoon.

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie