Ontstoken? tepel hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Ontstoken? tepel hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 20:24

Om meteen maar met de foto in huis te vallen:


Afbeelding

Situatie is als volgt, een teef van ruim een jaar oud, ze is nu ongeveer een half jaar geleden gesteriliseerd.
Ze krabt wat aan beide flanken, ongeveer ter hoogte van waar deze tepel zit. Om te voorkomen dat het een hotspot zou worden hebben we een zalfje van de dierenarts meegekregen, dit mochten we echter maar twee weken gebruiken en die twee weken zijn nu voorbij.
Krabben doet ze verder niet op andere plaatsen, ik heb een beetje het idee dat het een vicieuze cirkel wordt van (open)krabben, genezen en dus jeuk en weer krabben.
Ze heeft volgens mij 0 pijn aan het plekje want ik mag er gewoon aan komen en het vastpakken, het voelt ook niet heel dik aan maar ik vind het er toch een beetje gek uitzien. Iemand een idee wat dit kan zijn? Als ik Google op 'ontstoken tepel hond' kom ik vooral vragen tegen over tumoren en dat lijkt me dit toch niet.

O ja, een dierenarts hebben we uiteraard, die wordt ook echt wel gebeld wanneer nodig! :)


Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 20:39

Nee niet warm of harder :n

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 20:50

Nee ik kan gewoon het hele gebied eromheen aanraken, induwen enz zonder reactie. Dat voelt ook normaal en zonder verdikking. Het is echt alleen de tepel zelf die een extra verdikt randje heeft of zo.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 18:33

Ieeeh haha. Als ze straks rustig bij me ligt zal ik eens kijken of het lukt om het vuil/pus eruit te krijgen.
Ik vind het nu al vies :')


Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 20:48

Maflinger_S schreef:
Dr Pimple Popper maar eens vragen ...


Nou inderdaad :')

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 20:55

Ze lag net knock out op de bank dus ik kon mooi even de boel goed bekijken en wat op drukken, maar niks geen pimple popper taferelen hoor, kwam niks uit. Ik hou het maar even goed in de gaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, Danij, IASCrawler, ogidni en 147 bezoekers