Vaarwel lieve Dribbel..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 18:30

Hoi lieve Bokkers,

Vandaag heb ik mijn hondje moeten laten inslapen. Ze heeft in mijn armen haar laatste adem uitgeblazen. Het moeilijkste vond ik nog wel dat ik haar moest achterlaten bij de dierenarts.. die deur achter je dicht trekken wetend dat dat de laatste keer is dat je haar ziet.. het was en is zo moeilijk..

Dribbel was een Jack Russell teefje, maar absoluut niet karakteristiek voor het ras. Ze was rustig, gebalanceerd en luisterde als de beste. Ook was ze ontzettend gek op voetballen en dat kon ze ook ontzettend goed toen ze nog wat jonger was. Ik zal haar ontzettend missen.. ze is bij me geweest vanaf dat ik 4 jaar oud was.

Ze heeft 17 jaar mogen worden..
Afbeelding

Petpa

Berichten: 1687
Geregistreerd: 13-07-09

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:32

Heel veel sterkte met het verlies van Dribbel!

Jolien87

Berichten: 17419
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:44

Och meis, wat een gemis. Dit zijn de minst leuke dingen in het leven. 17 jaar is een prachtige leeftijd maar dat soort dingen wil je nu niet horen. Het is zwaar k.u.t. en zo zal het ook nog wel even blijven.
Laat je nog iets met het lichaam van Dribbel doen?
Heel veel sterkte gewenst.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:57

Wat afschuwelijk. Heel veel sterkte! :(:)

Wel ontzettend fijn dat je zo lang van dribbel hebt mogen genieten.

Veldbloem

Berichten: 501
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:58

Aach wat een lieve blik! Sterkte met het verlies.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 18:59

Jolien87 schreef:
Och meis, wat een gemis. Dit zijn de minst leuke dingen in het leven. 17 jaar is een prachtige leeftijd maar dat soort dingen wil je nu niet horen. Het is zwaar k.u.t. en zo zal het ook nog wel even blijven.
Laat je nog iets met het lichaam van Dribbel doen?
Heel veel sterkte gewenst.


Dankjewel.. mama wil haar niet laten cremeren dus ze gaat gewoon met andere dieren mee.. het was het meest haar hond dus zij heeft die keuze in handen. Maar ik mocht haar vasthouden toen ze de spuit kreeg en ik ben de laatste geweest die bij haar was.. heb haar losse haartjes weg kunnen plukken en haar netjes kunnen maken voordat ik haar moest achterlaten.. dus heb gelukkig mijn afscheid wel kunnen maken. Maar ik heb het er erg moeilijk mee

Jolien87

Berichten: 17419
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:27

xPabloBokt schreef:
Jolien87 schreef:
Och meis, wat een gemis. Dit zijn de minst leuke dingen in het leven. 17 jaar is een prachtige leeftijd maar dat soort dingen wil je nu niet horen. Het is zwaar k.u.t. en zo zal het ook nog wel even blijven.
Laat je nog iets met het lichaam van Dribbel doen?
Heel veel sterkte gewenst.


Dankjewel.. mama wil haar niet laten cremeren dus ze gaat gewoon met andere dieren mee.. het was het meest haar hond dus zij heeft die keuze in handen. Maar ik mocht haar vasthouden toen ze de spuit kreeg en ik ben de laatste geweest die bij haar was.. heb haar losse haartjes weg kunnen plukken en haar netjes kunnen maken voordat ik haar moest achterlaten.. dus heb gelukkig mijn afscheid wel kunnen maken. Maar ik heb het er erg moeilijk mee


Wat je nog zou kunnen vragen is of ze een pootafdruk willen maken van Dribbel. Dit is niet gratis maar dan heb je nog wel een tastbare herinnering aan haar.
Wij hebben destijds onze bouvier wel laten cremeren om de as uit te strooien en in eerste instantie hoefde ik geen pootafdruk maar uiteindelijk heb ik toen toch het crematorium gebeld om te vragen of ze het alsnog wilden maken en dat was geen probleem.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 23:06

Dankjewel voor de lieve reacties :(:)

Goof

Berichten: 28785
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:35

Wat enorm verdrietig ts.
Ik heb mijn hond 3 maanden geleden in laten slapen en ben er nog steeds vreselijk verdrietig over. Het moment dat je je hond achter moet laten is gewoon hartstikke k.ut.
Heel veel sterkte, je hond heeft een prachtige leeftijd behaald!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110684
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:38

Heel veel sterkte TS!
17 jaar is een prachtige leeftijd en jullie hebben duidelijk met veel liefde voor Dribbel gezorgd.
Maar afscheid komt altijd te vroeg :(:)

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:49

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je kleine vriendinnetje....

bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:52

Wat vreselijk :(
Heel veel sterkte Y;(

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 14:32

Dankjewel allemaal :(:)

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:38

Het herinnert me aan Kazan, mijn kruising teckel die ik kreeg toen ik nog een klein meisje was. Toen ze 16 was, was ze op en kwam de dag dat ik haar net als jij wegbracht naar de dierenarts. Uit de autoradio klonk Je raakt me kwijt van Marco Borsato. Wat was dat moeilijk en wat deed het intens zeer.

Ts, super dat je er bij. Heel veel sterkte. De mooie herinneringen blijven altijd van jou.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 23:55

Dankjewel voor de lieve reacties.

Momenten waarop ik niks te doen heb zijn erg zwaar, dan komen gelijk de tranen weer zoals nu.. ik heb zo'n spijt dat ik haar de afgelopen jaren zo weinig gezien heb.. en dat snijdt zo erg.

Ik zou echt alles geven om haar nog een uurtje bij me te mogen hebben..

Man wat slaat dit gevoel een gat in mijn hart. Ik zou haar zo graag nog een keer aaien, knuffelen, haar grote zwarte kijkers zien terug kijken naar mij.. ik hou zo godsgruwelijk veel van dat dier en nu is ze er gewoon niet meer ;(

rockwitch

Berichten: 11727
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:08

Erg he meis. Veel sterkte en ondanks dat je ze liever nog tig jaar had willen hebben heeft ze een prachtleeftijd gehaald. Laatst ook een van onze katten in laten slapen en met het inslapen zelf had ik vrede, want hij was ziek en op, maar idd dat moment van weggaan en ze daar achterlaten is echt zo moeilijk. Snap helemaal hoe je je nu voelt. Heel veel sterkte en gewoon lekker huilen als dat nodig is.

Jolien87

Berichten: 17419
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:41

Hoe gaat het met je? Heb je nog van het concert kunnen genieten?

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 18:24

Jolien87 schreef:
Hoe gaat het met je? Heb je nog van het concert kunnen genieten?


Lief dat je dat vraagt :) het gaat een stuk beter, heb met vlagen nog verdriet en dat ik even een traantje laat. Maar kan het al iets beter naast me neerleggen. Heb een gedenkplekje in de huiskamer gemaakt voor haar.
Afbeelding

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Vaarwel lieve Dribbel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:21

Het duurt altijd even om het een plekje te geven en vergeten worden ze nooit...