Hypoallergeen voer of vers vlees?

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:19

Zelfde probleem hier. Pup van 4 maanden bleef diarree houden, in t begin zelfs met bloed. 2 brokken geprobeerd van bekende en onbekende merk (wel gewoon goede kwaliteit) maar het blijf aanhouden. Kuur gehad voor Gardia en darmontsteking en bloed verdween maar diarree bleef. Even op royal canin sensitivity gehad en perfecte drollen, toen wij over gingen stappen naar royal canin intestinal wederom meteen diarree. Nu sinds afgelopen week terug naar sensitivity en weer perfecte drollen. Besloten om toch maar even bij deze brok te blijven en te bestellen via zooplus (scheelt aanzienlijk). Enige waar ik bang voor was of er genoeg voedingsstoffen voor pup in zaten maar dierenarts zegt dat dat prima kan en het vaker voor komt bij jonge honden.. Ik baal wel want het is een labrador dus echt een alles eten maar met deze brok doet ie het goed en energie blijft ie hebben, en ja die prijs.. zo lang dit het ergste is neem ik dat voor lief.

Formidable (v. Apache) ZZ licht + 11

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie