De allerbeste tips tegen (katten)haar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 06:37

Hier ook twee grijze haarballetjes. 1 aai en je hebt een ander kleur shirt die dag.
Zou ze voor geen goud willen missen maar soms... :roll:

Wij gaan woensdag voor het eerst naar een trimster, ben heel benieuwd wat zij voor tips en adviezen heeft voor ons. En vooral wat NIET aan te raden is qua borstelen enzo.

Schoonmaken betekend hier dagelijks stofzuigen, niet in de kleding kamer laten en vooral veel plakrollers van 1€ bij de Kwantum. Ideaal zijn deze en gaan heel lang mee.
Blokker verkoop een rood fluwelen opzetborstel voor 4,95€ voor op de stofzuiger. Ook wij hebben helaas de verkeerde bank gekozen destijds, maar de borstel werkt!

Succes allemaal, veel lotgenoten hier!
Hé maar voor de beestjes hebben wij toch alles over? :D

Take a smile :)



BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 09:15

Pluizebolpum schreef:
Ooit eens gelezen dat mensen met dierenhaar als sympathiek gezien worden. Daar hou ik me maar aan vast. :')

...


Hahaha.... and so it is! :D #makemesmile

Take a smile :)

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 20:40

Afbeelding


Okay, dit was de opbrengst van 1 kat! :wow:
Dat komt in ieder geval NIET in en op onze bank terecht en scheelt zeker 3 stofzuigerzakken komende tijd!

Echt een aanrader onze kattentrim afspraak voor onze Brittjes. Ik denk dat het verharen nu echt vele malen minder zal zijn.
Erg blij met resultaat en de poezels weer licht en luchtig! +:)+

Take a smile :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, arjaaaaa, dalena, Evelyne79, Laura_1986, redbutton, Tigress, XxMariellexX en 139 bezoekers