geschikt hondentuigje voor het speuren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bo_Y

Berichten: 4551
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

geschikt hondentuigje voor het speuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 12:15

Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik zoek voor mijn 18 maand oude stabij teef een goed tuig om mee te speuren en een goed tuig om mee te kunnen fietsen. Het moeten 2 verschillende tuigen zijn, want bij het speuren mag ze trekken en bij het fietsen niet. En om het verschil te houden zijn 2 tuigen handig.

Ik fietste met een Juliustuig, maar daar krijgt ze kale plekken in haar oksel en bovenbenen van, dus meteen tuig in de kast gelegd en niet meer gefietst.
Ik speur al 9 maanden met een hurta actieve Y tuig. die zal altijd super, maar ze is natuurlijk gegroeid en hoe ik het tuig ook verstel zit strak in de oksel. Het geeft nog geen kale plekken, maar het zit niet natuurlijk niet fijn en als ze 'werkt' moet ze een goed tuig hebben wat niet beperkt en irriteert.

Ik zoek een Y-tuig met veel okselvrijheid en waarbij de lijn op de rug vast kan worden gemaakt. En de bandjes moeten een beetje breed zijn, niet van die smalle nylon dingen, want ze hangt met speuren in het tuig en het moet niet snijden op de borst.

Wie op bokt heeft de gouden tip???

dit is overigens het slachtoffer
Afbeelding
:

ღ Bo! ღ 16-05-05 —- 28-08-2020
ღ Sinelia! ღ 21-04-99 --- 27-03-13



Bo_Y

Berichten: 4551
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Re: geschikt hondentuigje voor het speuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-18 09:32

Fijn voor alle opties! Ga zo eens rustig alles bekijken

ღ Bo! ღ 16-05-05 —- 28-08-2020
ღ Sinelia! ღ 21-04-99 --- 27-03-13

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 58 bezoekers