Breng Lisa thuis !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jibberjabber

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Breng Lisa thuis !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-18 20:29

Graag wil ik jullie attenderen op de vermissing van een hondje, genaamd Lisa, op Voorne-Putten.
Afbeelding

A.s. zondag, 18 februari, wordt er een grootschalige zoektocht gestart in het gebied waar zij vermist is geraakt, met een aantal vrijwilligers.
Omdat er ook veel ruiters zijn in dit gebied is er al een waarschuwing uitgegaan naar hun op Facebook (Ruiters Voorne-Putten). Dit omdat er mogelijk zoekers buiten de paden zullen zoeken en wellicht dat hiervan paarden/ruiters kunnen schrikken.
Maar ook omdat er vast ruiters van hier zijn die niet dit op Facebook zullen/kunnen lezen wil ik het graag hier ook melden.En, hiermee wordt nog meer bekendheid aan de vermissing gegeven. Ik zelf zoek mee maar het valt niet mee om in dit gebied grote afstanden lopend af te leggen. Ruiters zullen ongetwijfeld gemakkelijker een mogelijke zichtmelding kunnen hebben. Mogelijk dat besloten wordt a.s zondag geen ruiters mee te laten zoeken maar wellicht kan een ruiter die op een ander moment een buitenrit in dit gebied maakt, mee uit kijken.

Op Facebook staat vermeld:

Er is nog ruimte voor speurders.
We willen dit lieve meisje zo graag weer in haar vertrouwde omgeving brengen.
Het is zeer beslist niet onze bedoeling om haar op te jagen.
Het enige wat we willen is haar zien en dan het liefst op een foto of film.
Willen jullie helpen?
Je kunt je nog opgeven ovv je naam en mobiele telefoonnummer en met hoeveel mensen je komt.


gerhoenders60@live.nl

Zondag 18 februari
Vanaf ongeveer 11u
Omgeving Oostvoorne/Rockanje


Meer info op Facebook onder: Breng Lisa thuis.

jibberjabber

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Re: Breng Lisa thuis !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 17:05

Schopje. (Zodat het misschien nog even de aandacht krijgt voor a.s zondag).

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Breng Lisa thuis !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:45

Wat lijkt me dat vreselijk, heel veel succes!

jibberjabber

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 11:03

justkid schreef:
Wat lijkt me dat vreselijk, heel veel succes!


Het is ook vreselijk. Net zoals iedere vermissing heeft dit een enorme impact op de eigenaren. Het wordt zoeken naar een speld in een hooiberg maar niet geschoten is altijd mis. Er hebben zich veel zoekers opgegeven en dat is geweldig. Hoe meer zich opgeven hoe groter de kans. Het is ook nog eens heel fijn wandelen in dit gebied.

jibberjabber

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Re: Breng Lisa thuis !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-18 10:03

Lisa is gisteren gesignaleerd en naar alle waarschijnlijk nog eenmaal. Uiteraard is de eigenaar er snel heen gegaan alsmede veel zoekers. Helaas is het niet gelukt om haar te vangen. Vandaag is de georganiseerde zoektocht en het is hartverwarmend hoeveel mensen zich er mee bezig houden.
Naast het moeilijk zoeken vanwege het grote oppervlakte waar Lisa zich kan bevinden is het het ook nog eens een natuurgebied. Voor de zoektocht is toestemming gegeven door de boswachter om naast de gebaande paden te mogen zoeken.