Andere manieren om van giardia af te komen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 10:29

Ik zou idd ook een andere voeding gaan geven. Mijn hond kon er jaren geleden als jonge hond ook slecht tegen (de zgn. Hippe voeren als taste of the wild,...)Alleen maar vieze stinkende diarree. Hier een kitten met een flinke giardia infectie gehad en die heeft al die tijd i/d gekregen

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Andere manieren om van giardia af te komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 12:29

Theoretisch lijkt het geweldig voer maar hier al zo vaak diarreeklachten gehoord bij brokken met zo n hoog eiwitgehalte

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Andere manieren om van giardia af te komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 13:22

Ik zou beginnen met zo n lichtverteerbaar darmvoer zoals i/d. Ik heb mn honden nu op een voer wat gemiddeld hoger is in eiwit dan de meeste voeren, maar wel graanvrij, omdat mijn hond anders problemen met zn analisten krijgt. Goede ervaringen met dog lovers gold en ideal balance van hills. Op dlg werd in hond nogal eens iets te schraal en dat heb ik op de iDEAL balance niet. Eigenlijk doen ze het hier top op. Goede ontlasting

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers