Welk ontvlo/ontworm/antiteek/anti oormijt schema hanteren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Welk ontvlo/ontworm/antiteek/anti oormijt schema hanteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 02:51

Ik heb 3 buitenkatten en die geef ik om de 3 maanden een wormenspuit. Merk wisselt per keer maar ivm het drama is met wormenkuren is de spuit wat veiliger voor mijn eigen handen. Zomermaanden ontworm ik elke maand ivm het vele vangen van muizen,hazen en meer. Als ik dit niet doe is het geheid raak met wormen.

Ontvlooien gebruik ik pestigon, advantix en nog een merk waar ik zo even de naam niet van weet (wit doosje met groene letters). Dit doe ik om de 6 weken. Helaas was het dit jaar drama met vlooien. Viel bijna niet tegenop te ontvlooien.

Als het de bedoeling was dat andere bepalen hoe jij hoort te leven......dan was je geboren met een afstandbediening.


smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Welk ontvlo/ontworm/antiteek/anti oormijt schema hanteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 14:43

@maartje, dierenarts is bekend erover. Op advies van hun heb ik ook het schema. Comfortis ga ik onthouden. Misschien dat een ander da deze heeft dan waar ik normaal kom. Het stomme is dat het erger lijkt dit haar sinds we nieuwe buren hebben met niet zo'n nette omgang van beesten zeg maar. Of het ermee te maken heeft kan ik natuurlijk niet bewijzen maae het valt wel op.

Als het de bedoeling was dat andere bepalen hoe jij hoort te leven......dan was je geboren met een afstandbediening.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 bezoekers