Advies voor gedrag van oude kat gezocht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kiwi64
Berichten: 71
Geregistreerd: 05-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:11

Mijn kat heeft hetzelfde probleem, bij hem komt het door de dementie. Soms kan het inderdaad helpen om een lampje aan te laten s'nachts, maar dat hielp bij mijn kat ook niet.
Hij krijgt nu medicijnen voor zijn dementie (antidepressiva, ik weet de naam niet maar zou het kunnen checken voor je) en nu gaat het een heel stuk beter. Duurt wel een week of drie voordat het werkt.



Kiwi64
Berichten: 71
Geregistreerd: 05-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 15:42

Axivoca123 schreef:
Kiwi64 schreef:
Mijn kat heeft hetzelfde probleem, bij hem komt het door de dementie. Soms kan het inderdaad helpen om een lampje aan te laten s'nachts, maar dat hielp bij mijn kat ook niet.
Hij krijgt nu medicijnen voor zijn dementie (antidepressiva, ik weet de naam niet maar zou het kunnen checken voor je) en nu gaat het een heel stuk beter. Duurt wel een week of drie voordat het werkt.


Oh als je de naam van het medicijn kan vinden zou dat super zijn!

@Jacquel, ze heeft Feliway nog niet geprobeerd, maar ik lees idd niet zo'n goede recensies online.. Misschien dat het wel werkt voor deze kat idd..


Het staat niet op het potje helaas.. Maar de dierenarts zal misschien wel weten wat het is, het zijn kleine pilletjes antidepressiva waarvan hij een kwart per dag krijgt. Dit wel ingepakt in 'easypill', een soort pasta dat ik er omheen kneed, omdat de pilletjes heel bitter zijn als je ze doorsnijdt en het anders onmogelijk werd om hem ze door te laten slikken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, mylittlejoy en 35 bezoekers