De door mij "verkochte" poes blijkt een kater te zijn..

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:31

Ik heb twee van zulke terror-japie's en dacht dat casteratie de oplossing zou zijn. Het tegendeel blijkt waar. Ze zijn beide nog net zo gek als een deur als toen zij nog intact waren, dus vraag me af of dit wel de oplossing is voor het baldadig gedrag.
Wel is zeker dat gecastereerde katers honk vaster zijn dan ongeholpen katers welke gaat zwerven op den duur.
Ik zou als tegen voorstel aanbieden dat zij de kater houden. Hij vind zijn droog plekje heus wel ergens op stal en daarbij wordt hij immers voorzien van zijn natje en droogje door de nieuwe eigenaren.,daarbij zou ik ook voorstellen om de helft van de casteratiekosten op mij te nemen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:40

Ik denk dat het wel wat mee zal vallen hoor. De eerste dagen kan het zijn dat hij even spoorloos blijft ivm het verkennen van zijn omgeving. Maar voor hetzelfde blijft hij lekker in de buurt omhangen.
Mijn beide partners in crime zijn beide beter af buiten omdat zij daar al hun energie kwijt kunnen en hierdoor in huis wat rustiger zijn.
Al zou ik niet te lang wachten met de casteratie. Een DA heeft meestal wel een vaste dag waarop katers en poezen onder handen genomen gaan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:41

tengeltje11 schreef:
Maar als ze dachten een poes te hebben,veronderstel ik dat ze die ook zouden helpen?
Waarom zou jij dan plots moeten tussenkomen nu het een kater is?de kosten zijn op slag al heel wat minder toch?

Gewoon uit goed fastoen, naar mijn mening


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers