Het goedpraten van agressief gedrag van honden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Het goedpraten van agressief gedrag van honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:09

Ik dacht dat je wilde stoppen met de discussie, maar je hebt hem alleen verplaatst? Bovendien had je het daar ook over het recht om vreemde paarden te mogen aaien zonder gebeten te worden.

Je moet gewoon van vreemde dieren afblijven en dieren mogen zonder aanleiding geen mens of ander dier aanvallen.

Zo simpel is het.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.



Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:15

lissisanne schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik dacht dat je wilde stoppen met de discussie, maar je hebt hem alleen verplaatst? Bovendien had je het daar ook over het recht om vreemde paarden te mogen aaien zonder gebeten te worden.

Je moet gewoon van vreemde dieren afblijven en dieren mogen zonder aanleiding geen mens of ander dier aanvallen.

Zo simpel is het.


Hoi Lieveli, ik heb het inderdaad verplaatst omdat ik het in dat topic niet op zijn plaats vond. Ik vind het jammer dat je weer meteen heel aanvallend reageert. Ik heb daar inderdaad genoemd dat ik een paard aai als dat zelf naar me toekomt in de wei, maar daar gaat het in dit geval niet over. Ik noemde nergens dat dit mijn recht was. ;)


Ik vind het jammer dat je mijn reactie meteen als een aanval ziet.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Het goedpraten van agressief gedrag van honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:21

Ik denk dat je het niet zo persoonlijk moet maken en gewoon inhoudelijk op me in moet gaan of me negeren als je het niet trekt.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Het goedpraten van agressief gedrag van honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 17:27

Dat deed je niet, je gaat er vanuit dat ik iets suggereer. Jij geeft zelf aan dat je hoog in je emotie zit, vervelend, maar kom op, het is maar een internetdiscussie. Ik heb niks tegen jou persoonlijk.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 69 bezoekers