Mensen met Labradoodles?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Mensen met Labradoodles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 04:40

Hallo allemaal.
Ma een lange zoektocht komt eindelijk over een week of 8 onze Labradoodle. Vriendlief en ik wonen samen en zijn beide 26 jaar. We wilden een hond en hebben er lang over gedaan een juiste fokker te vinden en na teleurstellingen (op de lijst staan voor een pup en uiteindelijk toch niet omdat er te weinig pups zijn) is het eindelijk zover!!

Het wordt onze eerste hond. Vriend heeft nooit een hond zelf gehad (wel altijd liefde voor honden gehad ) maar ik ben opgegroeid met een Bouvier hond. Die hadden mijn ouders.


Dus waar zitten die bokkers met de Labradoodles? Lijkt mij leuk om te kletsen!

skvetta

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-09-07

Re: Mensen met Labradoodles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 06:36

Wat leuk! Gefeliciteerd met jullie pup! Ik heb zelf geen hond maar dit willen we wel graag ooit. Mijn man is vrachtwagen chauffeur en ik zit in de zorg met ook slaapdienst dus we hebben echt te weinig tijd voor een hond. Wel ben ik dierenartsassistente (geweest) en trimster. Ik heb stage gelopen bij een poedel/labradoodle fokker. Ik wil ooit graag een poedel en mijn man een labrador. Dus we zeggen altijd dat er dan maar een labradoodle moet komen, haha!
Waar komt jullie pup vandaan?

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 07:41

We hebben een beginnend fokker. Het is haar eerste nestje. Ze is op FB te vinden onder de naam doodle familie Australian labradoodle.
De pups zijn nu een week en 2 daagjes oud en wij hebben alles gevolgd vanaf de loopsheid tot nu! Er zijn 6 pupjes en wij weten niet welke wij gaan krijgen want we kunnen niet kiezen. (Uiteraard wel voorkeur aangeven ) het gaat straks op gedrag en wensen wie aan welke pup gekoppeld gaat worden dus heel spannend nog! Maar ze zijn onwijs leuk! 16 februari gaan we coor het eerst kijken we hebben er onwijs zin in

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Mensen met Labradoodles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 08:09

Hi, wij hebben een goldendoodle. Mag dat ook? :p

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 20:59

deksel schreef:
Hi, wij hebben een goldendoodle. Mag dat ook? :p



Tuurlijk mag dat ook. Volgens mij zit er niet super veel verschil in toch?