Kat plast om aandacht

Moderators: Muiz, xingridx, NadjaNadja, Firelight, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Kat plast om aandacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 22:10

Ik heb een kat met een eigen wil. Indien ze bijvoorbeeld naar buiten wil en staat te mauwen bij de deur en ik sta niet meteen op gaat ze aan de bank of stoelen krabben of ze gaat meteen op de mat of de rugzak van mn zoontje plassen.

Hoe kan ik dit aanpakken? Met name het plassen vind ik echt heel erg hinderlijk. Ze stuift meteen weg als ik een keer schreeuw. Maar het is ook geen oplossing.

Ik wil n ieder geval geen kattenluik in de deur maken.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Re: Kat plast om aandacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 22:20

Enige kat. De buren hebben ook een kat en ze liggen iedere dag samen buiten als ze elkaar de kop niet inslaan.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 22:30

Al typende realiseer ik me wel dat het plassen iets is van de laatste tijd en het krabben al langer.

Omdat het plassen nog maar enkele weken zo is en ik net merkte dat de kat al voor de derde keer is gaan plassen vanavond zal ik eerst een plasje naar de da brengen als het lukt.

Figaro schreef:

Iris82

Re: Kat plast om aandacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 22:32

Ik ben de derde eigenaar. Hiervoor hebben ze twee keer getracht dr te koppelen maar is niet gelukt. Dier is 11. Ga ik niet meer proberen. Ik wil geen kattenluik omdat ik m'n deur er niet voor wil slopen.

Figaro schreef:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie