Kat alleen thuis, erg ?

Moderators: NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WinSel

Kat alleen thuis, erg ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 19:42

Hallo Bokkers,

Ik woon op mezelf in een appartement van ongeveer 80 m² zonder tuin, ik woon hier samen met mijn 11 jarige binnenkat Liesje :).

Nu ben ik best veel van huis, ik werk fulltime en ben s avonds of in het weekend ook wel eens van huis.
Ik sta eerder op en ga wat later naar bed zodat ik nog lekker kan knuffelen met Liesje.
Ik twijfel alleen best vaak of Liesje zich niet verveelt en of ze niet eenzaam is als ik er niet ben....
Liesje vindt het heerlijk om te knuffelen maar als ze er genoeg van heeft gaat ze in de vensterbank liggen of ergens anders in huis, ook als ik veel van huis ben geweest. Het is dus niet zo dat ze continue om me heen hangt. Ik ben inmiddels aan het rondkijken naar een grote krabpaal zodat ze daar ook wat mee kan en verder wat speeltjes enz, maar daar doet ze niet echt veel mee, ze slaapt vooral veel en lekker luieren.

Wie kan mij helpen, is het erg om een kat veel alleen te laten, moet er een kat bij ( mits Liesje dit toe laat ) of maak ik me te druk en denk ik te menselijk....

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Nienke

WinSel

Re: Kat alleen thuis, erg ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 21:03

Iemand?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 09:40

Morgen komt er een grote krabpaal met verdiepingen en hangmatje ed.

Ze heeft idd altijd alleen geleefd, ze was eerst van mijn broer maar toen hij ging verhuizen naar de grote stad is ze bij mij komen wonen.

Ze is sinds ze wat ouder is idd altijd wel lui geweest. Nooit echt gekke speelbuien ofzo.

Ik kan zo geen ongewenst gedrag bedenken. Dus nee :)

Liesje vindt het heerlijk om bij me te liggen maar ze ligt ook graag ergens anders. Ze hangt dus niet heel erg aan me. Ze doet vooral wat ze zelf wil haha

Normaal gesproken ben ik de woensdagavond altijd weg ivm sporten en in het weekend. De maandag dinsdag en donderdagavond ben ik over het algemeen altijd wel thuis. Uitzonderingen daar gelaten.....

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 09:53

Bedankt voor de reacties

Jullie denken dus dat ik haar het beste alleen kan laten ipv een andere kat er bij?

Ik zal vandaag even langs de dierenwinkel gaan om te kijken of er nog leuke speeltjes zijn. Geen idee of ze er wat mee doet maar het is het proberen waard :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 09:56

Oké bedankt voor je reactie :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 10:11

Bedankt voor je reactie.
Ik zal straks eens wat nieuwe speeltjes kopen :)

Liesje is een mooi slank dametje. Ze is zeker niet te dik :))
Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 10:17

Lastig is dat he... als je het ze nou gewoon kon vragen haha

Jullie kat is nog wel jong dus een 2e kat erbij komt vast goed

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie