Ervaringen Dierenkliniek Pets Health Muiderberg gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Ervaringen Dierenkliniek Pets Health Muiderberg gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 14:16

Staat het hier goed of moet het naar medisch (mag dit überhaupt wel?)?

Wij hebben een kat sinds een paar maanden en hij moet voor castratie naar de DA.
Nu had ik altijd een DA in Laren voor mijn hond waar ik tevreden over was, maar in Muiderberg zit een inloopspreekuur (ook op zaterdag!) en liggen de kosten flink lager.

Het is een kliniek bij die 'de Boer Dier en Ruiter' in zit.

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze kliniek!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Ervaringen Dierenkliniek Pets Health Muiderberg gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 14:22

Meedere die ik ken zijn goed tevreden over hun! Zelf geen ervaring met ze :)

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ervaringen Dierenkliniek Pets Health Muiderberg gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 14:23

Dank voor je reactie!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 14:33

Ik wou net op je vorige topic gaan reageren (wij hebben 2 Siberen die allebei rond de 6 maanden zijn geholpen ;-)) toen ik het linkje naar dit topic zag.
Wij lopen met onze katten bij deze kliniek en zijn tot nu toe erg tevreden. Ik weet niet hoeveel waarde je aan een vaste dierenarts hecht, want je hebt elke keer een ander (er werken er 3/4 en de diensten in deze kliniek worden verdeelt onder hun), maar tot nu toe waren ze allemaal erg vriendelijk en nemen ze echt de tijd voor je. Je merkt wel verschillen tussen de DA's (de ene vond bijvoorbeeld 1 van onze Siberen aan de zware kant, de ander zei er niks over), maar we zijn zowel met de castratie van onze katers (waarbij 1 ook is geholpen aan een navelbreuk) goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je, de assistentes zijn erg goed, lief en behulpzaam, en iedereen is betrokken bij de dieren (wij worden nu ook herkent als we weer komen, namen van de katten kennen ze, etc.). Hier dus alleen maar positieve ervaringen! :-)

Edit: Wat trouwens ook heel prettig is zijn de kitten/puppy consulten. Je kan 4x gratis langs komen (in maand 4, 5, 6 en 7 geloof ik) en dan kijken ze je dier gratis na. Wij kwamen hier echter pas achter toen onze kat 6 maanden was, maar alsnog kregen we de 'strippenkaart' en hebben we alle gratis behandelingen gekregen. Vind dat erg netjes!
Laatst bijgewerkt door lindatje op 09-11-16 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ervaringen Dierenkliniek Pets Health Muiderberg gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 14:37

Grappig en wat een toeval dat jij daar ook met je siberen loopt!

Dank voor de reacties dames!