Kort- of langharig kitten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Kort- of langharig kitten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 08:57

Om met de deur in huis te vallen. Wat denken jullie,is dit kitten kort- of langharig? Ze zal nu ongeveer 2,5 weken zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben opvangmama voor De Snorhaar. Dit is een flessenkittentje dat samen met haar zusje gevonden werd. Ze zijn nu een week bij mij en doen het al bij al goed. Heb ook nog een mamapoes met 6 kittens van ondertussen 4 weken, en bij haar mogen ze gelukkig ook drinken. En dan is er nog flessenkittens nr 3 deze is iets ouder dan de andere 2. Ook zij mag gelukkig ook bij mamapoes drinken.

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Kort- of langharig kitten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 15:01

Niemand?

Anoniem

Re: Kort- of langharig kitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:01

Langharig. :j

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:36

Zou je dat al zo snel kunnen zien dan? En waar zie je dat dan precies aan?

Ik heb vroeger wel een plofpluiskitten gehad, veel te vroeg met 6 week, maar die had toen al van die hele lange haren in de vacht en was echt een pluisbal met oogjes. Dacht echt dat die wel langharig zou worden. Beestje is opgegroeid tot een heerlijk fluffy kattebeest inclusief heuse eekhoornstaart en kogelvisimitatie (dat ie weer zo'n rondje met oogjes werd als ie boos was) maar toch echt wel kortharig.
En mijn broer kwam eens met een klein wit mokkeltje aan die er erg kortharig uitzag maar waar nu ineens allemaal haar uit groeit. Wat op zich niet vreemd is aangezien het een halfbloed Maine Coon is.

Overigens, TS, heel veel sterkte met de kittens! Mooi werk, maar vast ook best zwaar soms, lijkt me, zo van die ukkies opvangen.