Hond met stijve nek?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BigOne
Berichten: 37974
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Hond met stijve nek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:23

Onze hond heeft dit ook eens gehad, ik heb hem vier weken echt rust gegeven dus geen wandelingen(wel groot erf) enzenz. Na een week of drie knapte hij goed op. Pijnstilling had gekund maar hij zocht gewoon zelf een plekje om rustig te liggen en deed het heel kalm aan. Je zag echt met de dag iets verbetering.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


BigOne
Berichten: 37974
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 08:33

Levita30 schreef:
Gister ben ik naar de dierenarts geweest ondanks dat hij echt al bijna weer de oude was. Van de vele herinia's die hier langskomen was ik best geschrokken.

De dierenarts zag er op het eerste oog niets aan. Ze merkte dat hij iets tegenstribbelde met de beweging omhoog maar er kwam niet eens een piepje uit. Omdat er totaal geen uitvalsverschijnselen zijn geweest of coördinatie problemen en zij die ook niet kan ontdekken en hij zo snel weer herstelt concludeert zij dat het "in de weke delen" zit, een spier, pees of aanhechting zit.

Een week rustig aan doen en dan moet hij zeker weer helemaal de oude zijn! Blij!!!

Onze hond had ook geen uitval maar toch een hernia in zijn nek. Ook met rust goed gekomen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Galaika, R0SE en 31 bezoekers