Wie nog meer? Hond uit buitenlands asiel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 13:21

Ik ben het er niet mee eens, met allerlei honden uit het buitenland...........Maar dat is een ander verhaal.

Mijn ouders hebben na het overlijden van een hond (van ouderdom en jong uit NL asiel vandaan gehaald, een hoop plezier van gehad en vanaf dag 1 superwaakhond aan gehad) een hondje via zo'n stichting uit Roemenie geadopteerd.

Mijn ouders zijn er heel erg blij mee, ontzettend lieve dier ook voor andere dieren en katten en heel makkelijk, ze was als een pup met de broertjes en zusjes gevonden op de treinrails, waar iemand ze daar hadden gedumpt in de hoop dat het doodgereden werd door de trein, het werd op tijd gered door weer iemand anders.......

Een kerngezonde harde bastaardhondje zonder gezondheidsklachten van doorgefokte rashonden.


Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:50

xGoldenHero schreef:
Bij mn ouders altijd honden via Podenco World geadopteerd.

Geweldig hoeveel liefde we van de honden kregen. Alsof ze je echt dankbaar zijn.

Nu heb ik zelf een DH uit NL maar ben nu voor een 2de hond aan het kijken via ACE.



Dankbaarheid, dat merken we elke keer weer wanneer ze uit het asiel en of uit het buitenland naar hier is gehaald, ze zijn echt dankbaar, heel anders dan honden die van pup af aan al in huis was gehaald.

Komt ook omdat het wat mee had gemaakt.............ook afgedankte hond in huis gehaald van mensen die het niet meer wilden hebben, omdat het te oud begon te worden voor pakwerk en trainingen als hobby, Zulk lief dier, onze katten mochten deze bouvier direct en ging dan lekker liggen tussen te voorpoten in wanneer de hond lag.

In het begin is het ff doorzetten/ aanpassingsmoeilijkheden en goed en rustig te laten wennen...........maar dan heb je er echt gouden honden aan, die alles doet voor je en ook nog eens dankbaar zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flux, Googlebot, Mews en 134 bezoekers