Kat eet niet. Tips?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emma_s_girl

Re: Kat eet niet. Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:23

Wat voor voor ga je proberen? Hier ws. ook een kat met voedselallergie (en jeuk).

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:42

Hopelijk helpt het. Heb je zo'n 4kg zak gekocht? Helaas is dat de grootst verkrijgbare verpakking van dat voer. Of je iets anders kunt proberen ligt eraan hoe je kat reageert. Wat ik tot nu toe heb gelezen is niet echt om blij van te worden. In de zin dat het niet zo makkelijk is om vast te stellen waar de allergie vandaan komt. Het kost vaak best veel tijd.

Geef je ook natvoer? Ik denk dat ik in ieder geval een ding al weet waar onze kater niet tegen kan, en wel eendenvlees. Dat wordt heel vaak gebruikt als eliminatiedieet, dus ik dacht: laat ik dat dus bestellen. Had ook natvoer met eend. Geen succes dus, het eten kwam er even snel weer uit, hetzelfde als bij een blik rund met eend....heb afgelopen weekend Carnibest gehaald om te proberen. Ben erg benieuwd.

We hebben 3 katten, dus het zal nog een hele uitdaging zijn...

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:08

Thx!

Zag het idd. al langskomen dat je kat ook blaasgruis heeft. Ik duim voor jullie dat het goed gaat komen.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:50

Bah, wat vervelend, Goof. Kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt. En je andere kat ook niet natuurlijk.
Zo lastig soms, katten die ziek zijn en ander voer nodig hebben dan de rest.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie