konijn castreren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: konijn castreren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:12

Alleen maar goed. En daarna lief konijnen vrouwtje voor hem zoeken. Konijnen horen niet alleen te zitten.


Anoniem

Re: konijn castreren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:17

Zoek dan een plekje voor hem waar hij samen kan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:21

poedeltjes schreef:
love_western schreef:
Zoek dan een plekje voor hem waar hij samen kan zitten.

hij heeft het hier prima alleen en ik heb alleen maar slechte ervaringen met vrouwtjes. mannetjes gaan niet samen. en met een cavia word niks :(

Nee 2 vrouwtjes samen is geen goed idee. Maar gecastreerde ram + vrouw wel. Een konijn is een groepsdier net zoals paarden, koeien, schapen, ezels etc.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:24

Annerenske schreef:
Het kan toch dat zij zelf slechte ervaringen heeft met vrouwtjes.. Niet het samen zetten van man/vrouw.

Dat is nog geen reden om een konijn alleen te laten zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:28

poedeltjes schreef:
Sarah_Elise schreef:
Goed plan van je vader om het konijn te laten castreren :) Er is natuurlijk een klein risico en het is even vervelend voor het konijn, maar je maakt het konijn zoveel gelukkiger als hij vervolgens de rest van zijn leven een vriendinnetje heeft.

maar dan heeft hij dus pijn....

Het is niet prettig, maar bij merk ik na een paar uur al niks meer. Maar liever even dat het vervelend aanvoelt voor het konijntje, dan een ongelukkige konijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:29

poedeltjes schreef:
Annerenske schreef:
Het kan toch dat zij zelf slechte ervaringen heeft met vrouwtjes.. Niet het samen zetten van man/vrouw.

ik ken geen enkel lief vrouwtje en dit is een knuffel konijntje en dan kan ik hem niet meer knuffelen omdat vrouwtje me bijt en aanvalt

Konijnen zijn ook geen knuffeldieren. Maar ik ken geen vrouwtjes die bijten of aanvallen. Wel als ze te klein zitten. Heb genoeg konijnen opgevangen die vals waren. Maar nooit last gehad bij mij in een grote ren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, SemrushBot en 153 bezoekers