Einde van de rashond. Wat vinden jullie hier nou van?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Einde van de rashond. Wat vinden jullie hier nou van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 07:57

Daar gaan we weer. En vooral de mensen die nog nooit gefokt hebben of nog nooit naar een show zijn geweest hebben commentaar.

Koh-I-Noor , mooie diamant,zijn glans zal nooit verloren gaan, hij schittert voor altijd in mijn hart.


kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:34

briitje schreef:
En dat zou niet mogen kohtje?

Het is dood zielig.. :( En vooral oneerlijk. imo is een gezonde hond toch echt beter... maarja wie ben ik

Maar er zijn net zo veel bastaarden als rashonden die wat hebben. Alleen bij een rashond wordt het geregistreerd.
Niet elke rashond is extreem.
Ik snap ook niet waarom je een duitseherder zou fokken met een slecht gangwerk . Dan zou ik als fokker juist gaan fokken op een goed gangwerk. Dan kan je juist wat doen met een stamboom.
Op de Winner waren de DH om te janken . Zonder stamboom zou dat niet op vallen want niemand die dat na kijkt. Dus vind ik dat juist door shows en rashonden we er wat aan kunnen doen.

Koh-I-Noor , mooie diamant,zijn glans zal nooit verloren gaan, hij schittert voor altijd in mijn hart.

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:36

essiesilly schreef:
kohtje schreef:
Daar gaan we weer. En vooral de mensen die nog nooit gefokt hebben of nog nooit naar een show zijn geweest hebben commentaar.


nou ik ga veel naar show en heb ook een nest gefokt maar ik vind toch echt dat heel veel rassen naar de mallemiezen zijn hoor :n gewoon te triest voor woorden dat eigenaren en fokkers het zelf niet zien! er zijn altijd wel een paar mensen die wel voor de gezondheid van zo n ras gaan maar die vallen helemaal buiten de boot in de grote groep andere fokkers binnen het ras


Ik ben altijd eigenwijs geweest met fokken, fokte groter dan een ander . Nu wordt er om mijn lijn gevochten (ik fok hier niet meer) . Je moet je hart volgen.

Koh-I-Noor , mooie diamant,zijn glans zal nooit verloren gaan, hij schittert voor altijd in mijn hart.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: atilla, Chrizta, F1983, GrapeshotBot, Labiesch, Selina, xSalina, Zeeuwsemeid en 65 bezoekers